شماره ۴۶۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
نماینده مردم ساری و عضو شورایعالی هلال احمر در گفت و گو با شهروند:
پرسنل هلال‌احمر برای پست‌های مدیریتی توانا هستند

سه‌شنبه‌شب هفتادوپنجمین جلسه شورایعالی جمعیت هلال‌احمر برگزار شد. در این جلسه وزرای خارجه و بهداشت نیز که نمایندگان رئیس‌جمهوری در شورایعالی هستند حضور داشتند.
در پایان این نشست، محمد دامادی نماینده مردم ساری و یکی از اعضای شورایعالی جمعیت هلال‌احمر پاسخگوی سوالات «شهروند» بود.
دامادی در پاسخ به این سوال که ارزیابی او از رابطه مجلس و هلال‌احمر چیست، گفت: «تعامل مجلس با جمعیت هلال‌احمر خیلی خوب است.
به ‌هر حال جمعیت هلال‌احمر یک تشکیلات مردمی است. من پیش از این‌که نماینده مجلس شوم داوطلب جمعیت هلال‌احمر بودم و اکنون نیز خودم را داوطلب جمعیت هلال‌احمر می‌دانم.»
عضو شورایعالی جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: «گاهی اوقات اشکالات یا اختلاف سلیقه‌هایی وجود دارد اما اشکالی بر آن نیست زیرا در تقابل با اهداف هلال‌احمر نیستند و می‌تواند کمک‌کننده هم باشد.» عضو کمیسیون عمران مجلس درخصوص استفاده از مدیرانی از جنس هلال‌احمر در بدنه مدیریتی این سازمان بشردوستانه گفت: «پرسنل جمعیت هلال‌احمر دارای این شخصیت هستند که در سطوح عالیه کار کنند و باید توانمندی آنان دیده شود.»
نماینده مردم ساری خاطرنشان کرد: «دولت‌ها رئیس جمعیت هلال‌احمر را انتخاب می‌کنند که بحث دیگری دارد و باید با رئیس‌جمهوری و شورایعالی هلال‌احمر هماهنگ باشد اما مدیران سطوح پایین‌تر باید هلال‌احمری باشند و حتما جمعیت هلال‌احمر را بشناسند. حتما باید بدانند که کار کردن در گردنه گدوک در دمای 20درجه زیر صفر یعنی چه.»
دامادی در پایان تصریح کرد: «بعد از پست رئیس جمعیت هلال‌احمر به پایین به استفاده از مدیرانی از جنس هلال‌احمر در این جمعیت اعتقاد دارم.»

 


تعداد بازدید :  165