شماره ۴۶۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

آیین بزرگداشت کشاورز، جعفریان و نکوداشت لابراتوارها و خدمات فنی فیلم در جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد

تازه‌ترین ساخته رضا کریمی با عنوان «تگرگ و آفتاب» که فیلمبرداری این اثر در سکوت خبری انجام و به پایان رسید به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تحویل داده شد.

نمایش «پدرو پارامو» به کارگردانی محمد رحمانیان از امروز اجراهای خود را در سالن استاد انتظامی و خانه هنرمندان ایران آغاز خواهد کرد.

مراسم باشکوه قلک‌شکان بنیاد کودکان نیکوکار موعود که با حضور جمشید مشایخی، محمدحسین لطیفی و دیگر هنرمندان کشور همراه بود در برنامه «فیتیله جمعه تعطیله» پخش خواهد شد.


با پایان تدوین فیلم سینمایی «مرگ ماهی» به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی، صداگذاری و ساخت موسیقی آن نیز وارد گام‌ نهایی آماده‌سازی برای حضور در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر شد.

آلبوم موسیقی «چه می‌شد» در فضای موسیقی ایرانی با ترکیبی از تصنیف‌های قدیمی و جدید با صدای‌ هاتف شرار، خواننده‌ جوان نابینا روانه‌ بازار شد.

نمایش فیلم سینمایی «تمشک» به کارگردانی سامان سالور که قرار بود هفته اول دی‌ماه اکران شود به تعویق افتاد.

یکی از نزدیکان زاون قوکاسیان گفت:  زاون از دو شب قبل به کما رفته و هنوز به هوش نیامده است.

مجموعه شعرهای لیلا اوتادی (بازیگر سینما و تلویزیون) با نام «در بهشتی که کلاغی نیست، مترسک هم نیست» توسط نشر مروارید منتشر شد.

آلبوم موسیقی «دستاس» اثری از پیام جهانمانی، امیرحسین نجفی، کیارش روزبهانی به تازگی از سوی نشر ماهور منتشر شده است.

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره فیلم‌های دانشجویی، عصر دیروز با اجرای احسان علیخانی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه صداوسیما برگزار شد.

حسن حاضرمشارکی در بستر بیماری به‌سر می‌برد.

آلبوم «شِکوِه» با صدای دکتر «محمد اصفهانی»، پس از حدود سه‌سال و نیم دوری این خواننده از فضای رسمی موسیقی پاپ کشور، نهم دی‌ماه، توسط شرکت «هنر اول» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد.

رئیس رسانه ملی، محمدحسین صوفی را به‌عنوان «مشاور رئیس سازمان» منصوب کرد.

سرپرست بنیاد سینمایی فارابـی، طی حکمی، جلـیل اکبـری‌صحت را به‌عنوان مشاور و مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی این بنیاد، منصوب کرد.

کنسرت مانی رهنما خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ کشورمان طی 13 و 14 دی‌ماه، ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

بیژن کامکار در آستانه برگزاری جشنواره فیلم خورشید «لباس مرس» خود را که در چندین کنسرت از جمله در «کنسرت صلح نوبل» در تور آمریکا و اروپا به تن داشت را به گنجینه آثار اهدایی هنرمندان هدیه داد.

محمود سعید یکی از هنرمندان و بازیگران شناخته شده سینمای فلسطین سه‌شنبه در شهر بیروت، پایتخت لبنان درگذشت.

گروه موسیقی سنتی بوی‌گندم (ویژه بانوان) به سرپرستی و خوانندگی اعظم صانعی ۱۲دی‌ماه در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

پوستر فیلم سینمایی «جینگو» به کارگردانی تورج اصلانی که از روز امروز (11دی‌ماه) روی پرده خواهد رفت برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» رونمایی شد.

ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان تئاتر از پایان نگارش نمایشنامه «تکه‌های سنگین سرب» که درباره زندگی شهید چمران است، خبر داد.

 


تعداد بازدید :  186