شماره ۴۶۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

فرجام خواهی جدید پس از رد درخواست بارسا
بارسلونا با رد درخواست بخشش یا کاهش محرومیت از شرکت در خرید و فروش بازیکن مواجه شد و به این ترتیب در 2 پنجره نقل و انتقالات‌سال 2015 نمی‌تواند هیچ بازیکن جدیدی را به ترکیب خود اضافه کند. قرار بود بارسلونا تابستان گذشته هم نتواند بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد اما اعتراض آنها به این حکم و تقاضای بررسی مجدد آن به سران باشگاه اجازه داد تا در فصل
نقل و انتقال‌های تابستانی بتوانند سوارس، ایوان راکیتیچ و آلن هلیلوویچ را به تیمشان بیاورند. باشگاه بارسلونا بیانیه‌ای در مورد این حکم صادر کرد که در آن، حکم دادگاه حکمیت ورزشی کاملا نامتناسب خوانده شده و مجازات در نظر گرفته شده برای بارسلونا کاملا غیرمنصفانه ارزیابی شده. باشگاه بارسلونا درحال بررسی یک درخواست تجدید نظر به دادگاه فدرال سوییس است.

رسوایی پسر 14 ساله رونالدو
فرزند 14 ساله رونالدوی برزیلی به خاطر حضور در یک کلوپ شبانه باعث ایجاد رسوایی اخلاقی و هیاهو بسیار شد. این موضوع که بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای در مطبوعات برزیل و شبکه‌های اجتماعی داشت، خاطرات زندگی پرحاشیه پدر
 4 همسره این پسر را یادآوری کرد. حالا معلوم نیست رونالدو که در سن فعلی پسرش به سوی پدیده شدن در آیندهوون گام برداشت، چگونه به غائله و جنجال به وجود آمده، خاتمه می‌دهد.

تصویر هنری بالوتلی
آندرزی، هنرمند لهستانی به شکلی جالب، حالت چهره ماریو بالوتلی، مهاجم لیورپول را نقاشی کرد. او یک توپ را درون سطل مشکی انداخت و با کمک ضربه زدن با توپ به دیوار توانست اثر جای توپ را روی دیوار بگذارد و طرح جالبی از بالوتلی را به وجود بیاورد. این هنرمند، قبلا طرح مشابهی را از چهره‌های مسی و رونالدو ایجاد کرده بود.


تعداد بازدید :  183