شماره ۴۶۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ دي
صفحه را ببند
خبر

رئیس مجلس شورای اسلامی: وحدت در سیاست داخلی باید مورد توجه قرار بگیرد
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره سخنان اخیر اوباما گفت:  رئیس‌جمهوری آمریکا چند روز پیش اقرار کرد ایران امکان تبدیل شدن به قدرت منطقه موفق را دارد. بنابراین تهدید نظامی خارجی امروز در مقابل ایران اسلامی وجود ندارد با این حال باید بنیه دفاعی خود را مطابق شرایط تقویت کنیم. توصیه می‌کنم در بودجه‌ سال 94 با اهمیت دادن به بنیه دفاعی علامت روشنی به دیگران بدهیم. به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی به موضوع وحدت سیاسی داخلی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع بعدی وحدت سیاسی داخلی است که باید مورد توجه قرار گیرد، در حکومت مردم‌سالار باید اصول و چارچوب‌های نظام به سوی وحدت سوق داده شود، همچنین باید منافع ملی و موضوعات امنیت ملی مورد وحدت همگان قرار گیرد چرا که جایگزینی برای آن وجود ندارد. رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که به حق روز ۹ دی را یوم‌الله نامیده‌اند، گفت: رهبری فرمودند راهپیمایی ۹ دی تجلی قدرت خدا و ماندگار در تاریخ انقلاب و به حق این‌گونه بوده است.

صابئین مندایی به سوگ رهبر خود نشستند
خبر درگذشت «جبار طاووسی» موجب شد نام این دین و پیروان آن در رسانه‌های گروهی تکرار شود. «صابئین مندایی»، خود را پيروان حضرت يحيي(ع) می‌دانند و بیشتر آنها در مناطق جنوب عراق و خوزستان سکنی دارند. «گنزورا» بالاترین مرتبه دینی روحانیت جامعه صابئین مندایی است.
مراسم خاكسپاري رهبر «صابئين مندايي» در جهان روز دوشنبه در اهواز برگزار شد. «جبار طاووسي» معروف به «گنزورا جبار چحيلي» يكشنبه در منزل شخصي خود در سن 91 سالگي به ديار باقي شتافت.


تعداد بازدید :  210