شماره ۴۶۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ دي
صفحه را ببند
براساس حکم کمیسیون ماده 100 و با دستور قضایی در روزهای آینده
طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخریب می‌شود

مهر| غروب روز گذشته نیروهای اجرایی شهرداری تهران قصد تخریب طبقه منفی 3 مجتمع تجاری علاءالدین را داشتند که به دلیل رایزنی‌های انجام شده این موضوع به تأخیر افتاد.
قرار بر این بود ساعت 23 دیشب تغییر کاربری طبقه منفی 3 اجرایی و این طبقه به پارکینگ تبدیل شود و طی روزهای آینده حکم طبقه 7 نیز اجرایی شود.  مغازه‌داران این طبقات تا نیمه‌های شب مشغول خالی کردن اجناس مغازه‌هایشان بودند و به گفته برخی از آنها تنها تعداد اندکی هنوز مغازه‌های خود را خالی نکرده‌اند. به نظر می‌رسد کسبه این مجتمع قصد همکاری با مدیریت شهری برای اجرای حکم را دارند. علی‌اکبر بختیاری، مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری هم در ابتدای این هفته اعلام کرده بود:  مالک پاساژ در مورد رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری به دیوان عدالت اداری شکایت کرد و دیوان هم در شعبه مربوطه رأی صادر کرد که براساس این رأی درخواست مالک رد شد و باید رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری در مورد تخریب اجرا شود. از آنجایی‌ که مالک به‌عنوان شاکی حق دارد بعد از ۲۰روز از رأی دادگاه بدوی درخواست تجدیدنظر کند این پرونده هم‌اکنون در مرحله تجدیدنظر قرار دارد. حالا باید منتظر ماند تا شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده تعیین شود برای همین نمی‌توان گفت حکم تخریب طبقه هفتم علاءالدین قطعی شده است.
این گفته‌ها در حالی است که پیش از این حجت‌الاسلام موسی قربانی معاون قضایی رئیس دیوان عدالت اداری گفته بود: با مستنداتی که در پرونده موجود است پرونده در تجدیدنظر با مشکل مواجه نمی‌شود زیرا مستندات پرونده محکم است.

 


تعداد بازدید :  168