شماره ۱۸۹۹ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۸ بهمن
صفحه را ببند
002پرنده زنده در آتش سوختند

[شهروند]  200 پرنده در جریان آتش‌سوزی یک مغازه در بزرگراه آزادگان تهران سوختند .چند روز قبل در پی تماس و درخواست کمک شهروندان از سازمان آتش‌نشانی مبنی بر آتش‌سوزی یک باب مغازه در مرکز خرید و فروش پرندگان، ستاد فرماندهی بلافاصله ساعت ۰۲ و ۳۰ دقیقه بامداد آتش‌نشانان ایستگاه ۱۶ را به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، بعد از خیابان خلیج اعزام کرد.
جزئیات این آتش‌سوزی از زبان فرمانده آتش‌نشانان اعزامی این‌طور روایت شده بود که محل حادثه یکی از مغازه‌های خریدوفروش پرندگان به مساحت ۳۵ مربع بود که دچار آتش‌سوزی شد و دود و حرارت ناشی از آن موجب تلف شدن صد‌ها قطعه انواع پرندگان در داخل قفس‌ها شد.
آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل و انجام ایمن‌سازی‌های اولیه، با تجهیزات کامل و مجهزشدن به دستگاه‌های تنفسی وارد مغازه شدند و با یک رشته لوله آبدهی، مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند، آنها پس از گذشت دقایقی شعله‌های آتش را فرونشاندند و از گسترش بیشتر آن جلوگیری کردند و در ادامه هم با استفاده از فن فشار مثبت عملیات تهویه دود‌های حاصله را به فضای باز تخلیه کردند. در جریان این آتش‌سوزی به علت انتشار دود در مغازه‌های اطراف جمعا حدود ۲۰۰ قطعه انواع پرندگان دچار خفگی و تلف شد.  

 


تعداد بازدید :  504