شماره ۴۶۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي
صفحه را ببند
تصادف دلخراش در اتوبان آزادگان

برخورد شدید وانت پیکان با کامیون تریلی در بزرگراه آزادگان، مرگ راننده وانت را رقم زد.
بامداد روز گذشته با اطلاع‌رسانی تعدادی از رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 آتش‌نشانی مبنی بر مشاهده برخورد دو خودرو با یکدیگر، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 12 و نجاتگران ایستگاه 38را ساعت 5صبح به محل حادثه واقع در شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از علی‌آباد قاجار اعزام کرد.
محمدحسین قربانی افسر آماده منطقه چهار آتش‌نشانی دراین‌باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک خودروی وانت پیکان با قسمت عقب یک کامیون تریلی برخورد کرده که در اثر شدت این تصادف، راننده خودروی وانت در داخل خودروی درهم پیچیده‌اش گرفتار شده و وضعیت جسمانی وخیمی دارد.
قربانی در ادامه افزود: آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با رعایت نکات ایمنی و ایمن‌سازی محل حادثه به‌وسیله ابزار نجات، اتاقک خودرو را برش داده و راننده را خارج کردند.
این افسر آماده آتش‌نشانی در مورد وضع جسمانی راننده گفت: تکنیسین‌های اورژانس در محل حادثه بلافاصله به بررسی اوضاع جسمانی فرد مصدوم پرداختند و پس از انجام معاینات پزشکی متاسفانه مرگ راننده 40 ساله خودرو را تأیید کردند. گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی هم‌اکنون از طرف پلیس راهور درحال بررسی است.

 


تعداد بازدید :  268