شماره ۴۶۱ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۸ دي
صفحه را ببند
مکث

اقدام به خودکشی 3 کارگر بیکار شده معدن
سه کارگر بیکار شده معدن طلای آق دره در استان آذربایجان غربی، شامگاه شنبه در محوطه معدن دست به خودکشی زدند.
حوالی ساعت ۸ شامگاه شنبه، سه نفر از کارگران اخراجی معدن طلای آق دره در شهرستان تکاب، تحت فشار روحی وارد شده در اعتراض به از دست دادن شغلشان اقدام به خودکشی کردند.  براساس گفته‌های کارگرانی که در معدن حضور داشتند؛ یکی از مصدومان در بیمارستان شهدای تکاب از ناحیه شکم مورد جراحی قرار گرفت که هم اکنون در بخش عمومی بیمارستان بستری است اما دو کارگر دیگر که جراحتشان سطحی بود، به‌صورت سرپایی مداوا  شده‌اند.
به گزارش بهار نیوز، اقدام به خودکشی کارگران بیکار شده معدن طلای آق دره درحالی است که صبح روز شنبه گروهی از کارگران این واحد معدنی در اعتراض به اخراج ۳۵۰ نفر از همکارانشان در محوطه این معدن تجمع کرده بودند؛ این تجمع تا ساعت هشت شب ادامه داشت و پس از آن کارگران موردنظر که صبر و تحمل خود را از دست داده بودند اقدام به خودکشی کردند. به گفته کارگران این معدن با وجود آن‌که برخی مسئولان شهرستان تکاب برای پیگیری موضوع درجمع کارگران اخراجی معترض حضور داشتند اما درنهایت کارفرما توجهی به خواسته‌های تجمع‌کنندگان نکرد.  همچنین از برگزاری جلسه ویژه‌ای خبر می‌دهند که قرار است در رابطه با وضع پیش‌آمده، با حضور نمایندگان کارگران اخراجی و مسئولان شهرستان تکاب برگزار شود.

سرقت مسلحانه از بانک کشاورزی فریدونشهر
سارق مسلح بانک کشاورزی شعبه خمسلو شهر برف‌انبار  فریدونشهر از توابع استان اصفهان ساعاتی پس از سرقت در درگیری با ماموران انتظامی به هلاکت رسید. سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اصفهان در گفت‌وگو با ایرنا ضمن تأیید این خبر گفت: این سارق که همراه با 30‌میلیون تومان وجوه سرقتی به سمت فریدن متواری شده بود در عملیات تعقیب و گریز توسط نیروی انتظامی به هلاکت رسید.
به گزارش ایرنا، این سارق حوالی ساعت 13 روز یکشنبه در حالی‌ که یک سلاح کلت کمری به همراه داشت 30‌میلیون تومان وجه نقد را از بانک کشاورزی شعبه خمسلو شهر برف‌انبار فریدونشهر از توابع استان اصفهان به سرقت برد و سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت تریل زردرنگ به سمت فریدن گریخت و ساعاتی بعد در عملیات تعقیب و گریز نیروی انتظامی به هلاکت رسید.


تعداد بازدید :  284