شماره ۱۸۵۹ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر
صفحه را ببند
دیالوگ

ایمان افشاریان: «گمان می‌کنم ما و کسانی که اهل هنر هستند انگار برای این مملکت آدمایی زیادی‌اند. انگار بچه‌هایی ناخواسته‌ایم که هر چقدر هم بر سرمان می‌زنند،نه‌تنها پول توجیبی‌ای نمی‌دهند بلکه از پولی هم که خودمان درمی‌آوریم چیزی کسر می‌کنند، همچنان زندگی‌مان را می‌کنیم!»

رضا ایرانمنش: «هر فیلمی را که می‌بینیم، بازیگران و عواملش تکراری است، به تعداد انگشتان دست بازیگر داریم که کار می‌کنند و از این فیلم به آن فیلم می‌روند، قصه‌ها هم که هیچ سر و تهی ندارد، ذائقه مردم را به ‌حدی پایین آورده‌اند که جای تأسف دارد، چون سکان به دست افرادی افتاده که هنری نیستند. به نویسنده پول می‌دهند که از روی فلان سریال ماهواره‌ای بنویسد و نویسنده خلاق ما هم می‌نشیند و یک مشت اراجیف می‌نویسد.»

محمد گلریز: «بزرگداشت شهدا کار بسیار پسندیده‌ای است و برای شهدای هنرمند که به زیور هنر هم آراسته‌اند، اهمیت و ضرورت این کار را دوچندان می‌کند. زبان هنر و معیار هنری خیلی راحت‌تر از زبان‌های دیگر با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند و هر مطلبی که هنرمندانه و عالمانه ارایه شود، موثر و اثربخش‌تر خواهد بود. امیدوارم متولیان فرهنگی- هنری جامعه بیش ازپیش در این خصوص سرمایه‌گذاری کنند.»

سیدمحمود رضوی: «با تمام انتقاداتی که کماکان از مدیریت سیما دارم، اما اینهایی که میگن دیگه برای صداوسیما کار نمی‌کنیم یا اونی که میگه منو پخش نکن، دارن خودشونو لوس می‌کنن، چون اگر دوماه تیزر فیلم‌هاشون یا بازی تیمشون پخش نشه، همشون به التماس می‌افتن. میگید نه، از صداوسیما بخواهید امتحان کنه!»


تعداد بازدید :  365