شماره ۱۸۵۸ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
سینمای جهان

ترکیه اعلام کرد، در اعتراض به اهدای جایزه نوبل ادبیات به «پیتر‌هاندکه»، نویسنده اتریشی،‌ در کنار «آلبانی» و «‌کوزوو» مراسم رسمی نوبل را تحریم می‌کند.

سایت خانه موسیقی ایران، در مطلبی اعلام کرد که در پی وقوع حوادث اخیر کشور، جشن بیستمین سالگرد تأسیس خانه موسیقی ایران که قرار بود اوایل ماه آینده برگزار شود، لغو شده است.

بیش از 80‌درصد فیلمبرداری فیلم سینمایی «دست‌انداز» به کارگردانی کمال تبریزی  و تهیه‌کنندگی محمد آفریده انجام شده است و تاکنون هدی زین‌العابدین، رویا نونهالی، رضا کیانیان، همایون ارشادی، امید نعمتی در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند و به ‌زودی بازیگران دیگری نیز جلوی دوربین خواهند رفت. همچنین تدوین همزمان فیلم نیز توسط سپیده عبدالوهاب درحال انجام است.

مدیران و برنامه‌سازان شبکه پنج سیما دوشنبه (۱۸ آذرماه) از محمد دلاوری، مجری برنامه «تهران ۲۰» که چند روزی است در بیمارستان بستری است، عیادت کردند.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران برخلاف صحبت‌های چندی پیش مدیرعامل خود، به گروه‌های تئاتری اعلام می‌کند که تئاتر به دلیل بلیت‌فروشی، مقوله‌ای تجاری است و بیلبورد رایگان به آن تعلق نمی‌گیرد.


تعداد بازدید :  243