شماره ۴۵۹ | ۱۳۹۳ شنبه ۶ دي
صفحه را ببند
انتخابی تیم‌ملی لغو شد
بوکس در هجمه مشکلات مالی

شهروند| خبر به تعویق افتادن یک رویداد بوکس، اصلا عجیب نیست. پس از لغو چندباره اردوهای تیم‌های ملی رده‌های مختلف در یکی، 2‌سال اخیر، این‌بار رقابت‌های انتخابی بوکس که قرار بود با شرکت 26 بوکسور متشکل از نفرات دوم و سوم قهرمانی کشور و منتخب‌‌های کمیته فنی فدراسیون بوکس 6 و 7دی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود به مدت یک‌هفته به تعویق افتاد.
دلیل این اقدام، نیاز به زمان بیشتر برای هماهنگی‌های بیشتر جهت تأمین نیازهای غذایی بوکسورها عنوان شده است. گویا مشکلات مالی بدجوری گریبان فدراسیون را گرفته و این سازمان توان حمایت مالی را ندارد. بر این اساس تاریخ جدید مسابقات انتخابی 13 و14دی عنوان شده است. به تعویق افتادن تاریخ قبلی، تعویق اردوی جدید را هم در پی دارد. قرار بود اردو از 8دی در 2 گروه زیرنظر اکبر احدی و علیرضا استکی برگزار شود.
این در حالی است که هیچ‌یک از مدال‌آوران اینچئون در این مرحله به تیم‌ملی دعوت نشده‌اند. پیش از این مشکلات مالی به‌وجود آمده باعث شده بود فدراسیون زیر بار هزینه استخدام مربی خارجی نرود و  به نوعی از این کار شانه خالی کند. با این وضع باید دید آخر و عاقبت بوکس ما چه می‌شود!


تعداد بازدید :  237