شماره ۴۵۹ | ۱۳۹۳ شنبه ۶ دي
صفحه را ببند
آدام سندلر باز هم در صدر کم بازده‌ترین بازيگران‌هالیوود

مهر| فهرست بازیگرانی که نسبت به دریافتی‌شان درآمد قابل‌قبولی برای کمپانی کسب نکرده‌اند، دربرگیرنده اسامی چهره‌های بزرگی است که باور کردن این محاسبات را کمی دشوار می‌کند. در يكي از جنجالي‌ترين ايميل‌هايي كه در هك شدن اخير كمپاني سوني منتشر شده بود، فهرستی از اعتراض‌هاي كارمندان نسبت به استوديو قرار داشت. يكي از اين اعتراض‌ها ارتباط ادامه‌دار سوني با آدام سندلر بود. او به ازاي هر دلار دريافتي، به‌طور متوسط 3.20 دلار درآمد برای کمپانی كسب كرده است. جديدترين فيلم او يعني «بزرگسالان 2» پرفروش بود، اما نه به اندازه‌اي كه بخواهد ضرر دو فيلم قبلي‌اش يعني «جك و جيل» و «اين پسر من است» را
جبران كند.
همچنین جاني دپ هم به ازاي هر دلار دريافت توانست متوسط 4.10 دلار را براي استوديوها به ارمغان بياورد. كسي نمي‌تواند موفقيت فيلم‌هاي بزرگ او را ناديده بگيرد چون وقتي فيلم‌هايش پرفروش هستند،‌ واقعا پرفروش هستند. مثلا مجموعه فيلم‌هاي «دزدان دريايي كارائيب» تا به حال در باكس آفيس جهاني مبلغ كلي 3.7 ميليارد دلار را به دست آورده‌اند. اما دپ براي فيلم‌هاي ضعيفي مانند «رنجر تنها» و «سايه‌هاي تيره» بيش از حد پول دريافت كرده است.
بن استيلر به ازاي هر دلار دريافتي مبلغ متوسط 4.80 دلار درآمد كسب كرده است. ساخت فيلم‌هاي كمدي در كل سخت است و این روزها هم آنها دوران خيلي خوبي را پشت سر نمي‌گذارند، اما فيلم‌هاي جديد استيلر ازجمله «دزدي برج» و «مراقبان» كاملا شكست خوردند.
تام هنكس براي هر دلار،   دريافتي 5.20 دلار سود براي استوديو كسب كرده است. فيلم «ابر اطلس» با توجه به متفاوت بودن از نظر داستاني و ظاهري تا حدود زيادي شكست خورد و نسبتا ساخت آن هم گران تمام شد. هنكس در اين فيلم در شش نقش متفاوت بازي كرده بود. رايان رینولدز، ويل فرل، چنينگ تيتوم، دنزل واشنگتن، ساندرا بولاك و بن افلك از دیگر اسامی اعلام شده در این فهرست می‌باشند.


تعداد بازدید :  230