شماره ۴۵۹ | ۱۳۹۳ شنبه ۶ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استعفای حسین طاهری از سمت مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی موافقت کرد.

فیلم «آشنایی با لیلا» به کارگردانی عادل یراقی از روز پنجشنبه چهارم دی اکران خود را در گروه سینماهای «هنر و تجربه» آغاز می‌کند. فیلمنامه این فیلم را عباس کیارستمی نوشته و در آن لیلا حاتمی، عادل یراقی، بهاره رهنما، و رضا پیروی بازی دارند.

آرش قادری از نگارش یک مجموعه خبر داد که قرار است محمدحسین لطیفی آن را کارگردانی کند.

علیرضا قربانی خواننده تیتراژ سریال تلویزیونی «سال‌های ابری» به کارگردانی مهدی کرم‌پور شد.

محمد نشاط تهیه‌کننده سینما از انجام مرحله اصلاح رنگ فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» خبر داد و گفت: تا اوایل هفته آینده نسخه کامل جدیدترین ساخته سیروس الوند تحویل جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

محمد اصفهانی پس از حدود سه‌سال و نیم با آلبوم «شِکوِه» به بازار موسیقی پاپ باز خواهدگشت. این آلبوم روز هشتم دی‌ماه از سوی شرکت «هنر اول» در بازار توزیع می‌شود.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر از حضور شهرداری تهران با 3 پردیس سینمایی ملت، راگا و تماشا در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر خبرداد.

تهیه‌کنندگان فیلم اکشن و ماجراجویانه «ربوده شده ۳» قصد دارند برای رهایی از شرط سنی بالای ۱۸‌سال با کاهش صحنه‌های خشن، این فیلم را دوباره تدوین کرده و یک نسخه جدید از آن ارایه دهند.

رضا صادقی به دنبال جمع‌آوری آلبومی خاص با حضور جوانان با استعداد موسیقی است.

علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم سینمایی «شیار 143» اعلام کرد که این فیلم دفاع مقدسی در آستانه سه میلیاردی شدن در گیشه است.

حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی عصر پنجشنبه، 4دی‌‌ماه سری به پشت صحنه فیلم «سلام پدربزرگ» با بازی چند بازیگر پیشکسوت سینمای ایران همچون «جمشید مشایخی»، «داریوش اسد‌زاده»، «عنایت بخشی» و «محمد کاسبی» زد که به تازگی جلوی دوربین مجید قاری‌زاده مشغول بازی شده‌اند.

درحالی‌ که گمانه‌زنی‌ها برای شانس‌های برتر رقابت‌های اسکار ۲۰۱۵ شدت گرفته است، برخی بر این عقیده‌اند که فیلم روسی «نهنگ» به خاطر انتقاد از فساد موجود در دولت پوتین، برنده نهایی جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان، خواهد بود.

فیلم «نوح» ساخته دارن آرونوفسکی که پیش از این اعلام شده بود در سینماتک پردیس کوروش نمایش داده می‌شود از لیست اکران این مجتمع سینمایی خارج شد.

سازندگان قسمت چهارم اکشن ماجراجویانه «دزدان دریایی کارائیب» در فکر برگرداندن اورلاندو بلوم به این مجموعه فیلم هستند.

جلال مقامی - دوبلور پیشکسوت کشورمان - که اخیرا در بیمارستان بستری بود، پس از مرخص شدن، این روزها در منزل مطالعه  و تلویزیون تماشا می‌کند و برای بهبود وضع سلامتی‌اش، به پیاده‌روی می‌رود.

«کریستینا هندریکس» که به تازگی از فیلمبرداری قسمت پایانی سریال زیبای «مد من» فارغ شده به سریال دیگری پیوست.

سریال «ساخت ایران» که پیش از این در شبکه‌های مختلف سیما پخش شد، این‌بار از شبکه جام‌جم پخش می‌شود.

الهام پاوه‌نژاد، رضا یزدانی و علی اوجی به تماشای نمایش «مرگ فروشنده» به کارگردانی نادر برهانی‌مرند نشستند.


تعداد بازدید :  300