شماره ۱۸۲۹ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ آبان
صفحه را ببند
روی خط سینما

 ماری لافوره، خواننده و بازیگر فرانسوی مشهور به «دختری با چشمان طلایی» در ۸۰ سالگی درگذشت. لافوره در طول دوران زندگی‌اش در ۳۵ فیلم نقش‌آفرینی و در فیلم‌های کارگردانان شاخص فرانسوی چون رنه کلمان، ژرژ لوتنر، آنری ورنیو و پیر گرانیر دفر بازی کرده است. دختری با چشمان طلایی و ظهر بنفش رنه کلمان از مطرح‌ترین فیلم‌های این بازیگر است.
 در هفته‌ای که جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی به نام مرد ایرلندی نمایش عمومی محدود خود را آغاز کرد (آمار فروش این فیلم البته بنا بر سیاست‌های نتفلیکس اعلام نخواهد شد!) دنباله جدید سری فیلم‌های «ترمیناتور» به نام «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» پرفروش‌ترین فیلم هفته شد. این فیلم با این‌که فروش قابل توجهی را رقم نزد و حتی حداقل انتظار‌ها را نیز برآورده نکرد، اما با فروشی بالاتر از جوکر و مالیفیسنت: سردسته اهریمنان توانست صدرنشین جدول پرفروش‌های این هفته شود.
 دواین جانسون، بازیگر پردرآمد و همیشه مشغول‌به‌کار این روزهای سینمای‌ هالیوود، پس از حضور در رینگ مسابقات کشتی کج، وارد رینگ هشت‌ضلعی مسابقات خشن و تقریبا بی‌قانون UFC خواهد شد و نقش مارک کِر، قهرمان سابق مسابقات UFC، ملقب به «تایتان» و «ماشین خردکننده» را ایفا خواهد کرد؛ جانسون علاوه بر بازیگری، تهیه‌کننده اصلی این فیلم نیز خواهد بود.


تعداد بازدید :  243