شماره ۴۵۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

درگیری دولت و فدراسیون سر پاداش
از زمان تصویب بودجه 470‌هزار یورویی دولت ساحل عاج برای آماده‌سازی و حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، فدراسیون فوتبال این کشور با مصوبه مخالفت کرده و رقم را اندک تلقی می‌کند. ساحل‌عاج که توسط «اوره رونار»‌ هدایت می‌شود، قرار است 9 روز دیگر در ابوظبی اردو بزند. این تیم در گروه چهارم مسابقات قهرمانی قاره‌اش با کامرون، گینه و مالی همگروه است.

کار خیر در آستانه ‌سال نو
آنخل دی‌ماریا، رابین فان پرسی و خوان ماتا به ملاقات کودکان بیمار بستری شده در بیمارستان رویال رفتند. این اقدام ارزشمند توسط منچستری‌ها در شرایطی صورت گرفت که چند روز پیش هم بازیکنان تیم فوتبال آرسنال به عیادت کودکان بستری شده در بیمارستانی در لندن رفته بودند.
پیش از این هم بازیکنانی نظیر مارکوس روخو، دخه‌آ، فیل جونز و آندره هررا دیگر بازیکنان منچستر هم با هدایایی به ملاقات کودکان رفته بودند. در همین راستا، لوئیس سوارس، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در یک اقدام ستودنی، ۵۰۰ گونی هدیه ویژه کریسمس را تقدیم به کودکان سرطانی کرد و نیمار هم همراه پسرش در مراسم افتتاح آکادمی که با نام خودش برای مردم نیازمند ساخته شده، شرکت کرد.

بارسا به دنبال محروم کردن رئال
بارسلونا که به علت تخلف در زمینه نقل و انتقال بازیکنان نوجوان از خرید بازیکن تا زمستان ۲۰۱۶ محروم شده است در نظر دارد از رئال و اتلتیکو شکایت کند. بارسا اعتقاد دارد این 2 باشگاه هم تخلفاتی در زمینه خرید بازیکن در رده پایه داشته‌اند و اگر قرار به محرومیت باشد، آنها هم باید محروم شوند.


تعداد بازدید :  232