شماره ۴۵۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ دي
صفحه را ببند
لطیفی با حکم دادستانی جایگزین استیلی شد!
راه‌آهن کماکان در بلاتکلیفی

شهروند| تیم فوتبال راه‌آهن روزهای خوشی را سپری نمی‌کند. باشگاه قدیمی و بازیکن‌ساز تهرانی با تصمیم دادستانی کل کشور سرنوشت مشخصی ندارد. پس از این‌که با حکم مراجع ذیصلاح از حضور برادر حمیدرضا سیاسی و همچنین حمید استیلی در راه‌آهن جلوگیری شد، دیروز در تمرین این تیم اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد.
تمامی بازیکنان و مربیان راه‌آهن در محل تمرین حضور پیدا کردند اما خبری از استیلی نبود. بازیکنان که از شرایط کنونی باشگاه به ستوه آمده‌اند حاضر به تمرین کردن نشدند و حتی صحبت‌های علی لطیفی نیز آنها را متقاعد نکرد. به‌هرحال لطیفی درنهایت به‌عنوان سرمربی موقت راه‌آهن و جایگزین حمید استیلی کارش را آغاز کرد تا راه‌آهن ضربه نخورد. دستیار سابق استیلی دراین‌باره می‌گوید: «دوستی من و استیلی بسیار عمیق است و فقط مرگ می‌تواند ما را جدا کند. استیلی به من گفت که من در این تیم باشم و به‌عنوان سرمربی کار کنم. باشگاه راه‌آهن جزو اموال قوه‌قضائیه است و با تأیید دادستانی به‌عنوان سرمربی کارم را شروع کرده‌ام تا وضع باشگاه مشخص شود.»
با وجود اتفاقات اخیر راه‌آهن همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد. عده‌ای از بازیکنان خواهان جدایی از راه‌آهن شده‌اند و سایرین هم از مشکلات مالی باشگاه دلخورند. با این شرایط مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار راه


تعداد بازدید :  222