شماره ۴۵۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ دي
صفحه را ببند
فلسطین هم حاضر به دیدار با تیم‌ملی ایران نشد‍!
کی‌روش و سربازانش با دست خالی در استرالیا

شهروند| صبح روز گذشته کاروان تیم‌ملی فوتبال که منتخب بازیکنان لیگ برتری آنرا تشکیل می‌دادند،‌ بعد از پشت‌سر گذاشتن 3 دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی آفریقا وارد تهران شد تا حالا همه در انتظار لیست نهایی کی‌روش برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2015 در استرالیا باشند.
تیم ملی بدون سرمربی آمد
اعضای تیم‌ملی فوتبال صبح روز گذشته بعد از برگزاری یک اردوی 10 روزه در آفریقای جنوبی که بدون حضور لژیونرها به جز سردار آزمون برگزار شد،‌ به کشور بازگشتند و تا جمعه می‌توانند به استراحت بپردازند. البته کارلوس کی‌روش،‌ سرمربی تیم‌ملی که امسال در تعطیلات ‌سال نوی میلادی نمی‌تواند در کنار خانواده‌اش باشد،‌ به پرتغال سفر کرد تا جمعه به ایران بازگردد و دور جدید تمرینات را زیرنظر بگیرد.
دردسرهای کی‌روش بیشتر شد
در حالی که کی روش بعد از جام‌جهانی چند بازیکن خود را به دلیل مشکل سربازی از دست داده و آخرین تلاش‌ها نیز برای بازگشت این بازیکنان بی‌نتیجه بوده است،‌ حالا یکی دیگر از مدافعان اصلی تیم‌ملی در آستانه از دست دادن جام ملت‌های آسیا قرار گرفته است. پژمان منتظری که چند روزی است با تعطیل شدن لیگ قطر به ایران آمده،‌ با مشکل مصدومیت جدی روبه‌روست که او را احتمالا از قرار گرفتن در لیست نهایی تیم‌ملی برای حضور در استرالیا محروم می‌کند. بدین ترتیب با توجه به خروج بازیکنانی نظیر پولادی،‌ منتظری،‌ ماهینی و رحمانی از لیست تیم ملی،‌ ترکیب تیم کی‌روش نسبت به جام‌جهانی متفاوت خواهد بود.
لغو بازی خداحافظی
از مدت‌ها قبل طبق اعلام مسئولان فدراسیون دیدار تدارکاتی ایران مقابل فلسطین یک روز قبل از اعزام تیم‌ملی به جام ملت‌ها نهایی شده بود اما در روزهایی که ایران از رقبای خود در این مسابقات از نظر برگزاری دیدار تدارکاتی بسیار عقب‌تر است،‌ فلسطین نیز با ارسال نامه‌ای از حضور در ایران به دلیل جلوگیری از مصدومیت احتمالی بازیکنانش امتناع کرد تا حتی بازی خداحافظی تیم‌ملی در تهران نیز به هم بخورد. بدین ترتیب تیم کی‌روش تا به حال فقط یک دیدار تدارکاتی مقابل کره را به صورت رسمی انجام داده و با برگزاری یک دیدار دیگر با عراق به جام ملت‌های آسیا پای می‌گذارد.
23 سرباز چه کسانی هستند؟
کارلوس کی‌روش که همواره از بازیکنان تیم‌ملی به‌عنوان یک سرباز نام می‌برد،‌ امروز لیست نهایی خود را برای حضور در استرالیا و شرکت در جام ملت‌های آسیا معرفی می‌کند. باید دید این بار نیز لیست سرمربی پرتغالی مانند لیستی که قبل از جام‌جهانی اعلام کرد و خلعتبری را خط زد،‌ سورپرایزی دارد یا خیر. البته چیزی که مشخص است حضور حدود 10 لژیونر در لیست کی‌روش است که شانس بازیکنان داخلی را که در اردوی آفریقا از جان و دل برای جلب نظر سرمربی تیم‌ملی تلاش کردند،‌ کمتر می‌کند اما در هر صورت بازیکنانی هستند که به نبودشان در این لیست انتقاد می‌شود.


تعداد بازدید :  232