شماره ۴۵۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ دي
صفحه را ببند
... و ناگهان قلعه نوعی جسور شد!
آندو رفت، کاپیتان هم می‌رود

شهروند| آبی‌پوشان پایتخت که در نیم‌فصل‌اول با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کردند، دیگر نمی‌توانند برای از دست دادن جام قهرمانی لیگ برتر تاب بیاورند. امیر قلعه‌نوعی هم در این شرایط با بازگشت به روزهای پرجسارتش تحقق اقدامات عجیب و غریب زیادی را در ذهن می‌پروراند.
بازگشت آبی‌های سابق
اولین خرید استقلال در نیم فصل میلاد سلیمان فلاح، ‌هافبک کم نام و نشان سابق صبای قم و نفت مسجدسلیمان بود. پس از او نوبت به میلاد کرمانی‌مقدم، نوه عموی ستاره سال‌های نه چندان پرسپولیس رسید که به عضویت استقلال درآید. گویا پروسه جوانگرایی در استقلال با جذب همین دو بازیکن به پایان رسید و قلعه‌نوعی دست روی دو بازیکنی گذاشت که در سال‌های گذشته شاگردش بودند؛ وحید طالب‌لو و میلاد نوری. دو انتقالی که حرف و حدیث‌های زیادی به همراه داشته است؛ فارغ از این‌که راه‌آهنی‌ها همچنان پیوستن طالب لو به استقلال را غیرقانونی می‌دانند، خیلی‌ها بر این باورند که دو بازیکن جدید استقلال هرگز در چند‌ سال اخیر عملکرد خوبی نداشته‌اند و نمی‌توانند کمکی به تیم قلعه‌نوعی کنند.
جدایی آندو
آندرانيك تيموريان روز گذشته چندین‌بار به باشگاه استقلال رفت و طلب رضایتنامه‌اش را کرد تا اينكه به هدفش رسيد و رسما از استقلال جدا شد. آندو در مذاكره با مسئولان باشگاه استقلال اعلام كرده قصد پيوستن به تراكتورسازي را دارد و به اين ترتيب حضورش در ذوب‌آهن و سپاهان منتفي است.
خط قرمز روی نام صادقی
عجیب‌ترین تصمیم امیر قلعه‌نوعی به قراردادن کاپیتان تیمش در لیست مازاد برمی‌گردد. امیرحسین صادقی از ابتدای فصل عملکرد قابل قبولی نداشته و بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. قلعه‌نوعی نیز که نمی‌تواند چنین عملکردی را تحمل کند، او را در لیست مازاد قرار داده است. جواد زرینچه در گفت‌وگو با «شهروند» می گوید: «امیر تصمیمش را گرفته است، او صادقی را نمی‌خواهد و با توجه به عملکردی که این بازیکن داشته، ‌حق هم دارد. قلعه‌نوعی به دنبال جایگزین صادقی است و او می‌تواند با دریافت رضایتنامه‌اش جدا شود.» با توجه به تأييد اين مسأله توسط قلعه‌نوعي  باید منتظر واکنش تند صادقی باشیم.
تصمیمات   عجیب
در ليست امير قلعه‌نوعي براي جذب بازيكنان جديد رضا عنايتي و محسن مسلمان هم حضور داشتند. عنايتي پس از اينكه شايعه منتفي شدن بازگشتش به استقلال را شنيد با انجام مصاحبه‌اي حرفهاي تندي را عليه مسئولان استقلال بر زبان آورد اما مصاحبه سرمربي آبي‌پوشان مبني بر اينكه او را مي‌خواهد دوباره به احتمال حضور عنايتي قوت بخشيد. ضمن این‌که درباره قاضی و بيك‌زاده هم شنیده می‌شود سرمربی استقلال خواستار جدایی‌اش شده است. به نظر مي‌رسد قلعه‌نوعي قصد دارد با افزايش قدرت ريسك خود نهايت توانش را براي اثبات شايستگي‌هايش به‌كار گيرد كه در اين مسير تركش تند او به بدن قديمي‌هاي استقلال برخورد مي‌كند.

 


تعداد بازدید :  239