شماره ۴۵۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ دي
صفحه را ببند
روی خط خبر

پیام تسلیت عارف در پی درگذشت آیت‌الله غیوری
در پی درگذشت آیت‌الله سیدعلی غیوری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورایعالی هلال‌احمر در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
به گزارش امیدنامه، متن این پیام به این شرح است: رحلت عالم جلیل‌القدر و مجاهد عزیز، حضرت آیت‌الله سیدعلی غیوری نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر که عمر شریف خود را در مبارزه با طاغوت و برای اعتلاي کلمه حق و خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام و بیداری مردم صرف کرد خسارتی سنگین برای جامعه شریف ایران است.  
در این متن همچنین آمده است: ایشان از فقهای وارسته و از شاگردان حضرت امام(س) بود که عمر خود را در راه نشر معارف اهل‌البیت «علیهم‌السلام» سپری کرد. زندگی عالمان مجاهد در عصر ما همواره با مبارزه با رژیم گذشته همراه بوده است. آیت‌الله غیوری نیز چون دیگر عالمان عصر خویش و مانند پیر و مراد و مقتدای خود،‌ حضرت امام خمینی(س) سکوت در مقابل حکومت پهلوی را بر نمی‌تابید و به‌طور مداوم با سخنرانی‌ها و به زندان رفتن‌ها و تبعید، نقش مهمی را در پیشبرد انقلاب اسلامی و پیروزی آن ایفا ‌کرد.

وزیر اطلاعات: دولت برای تأمین امنیت همگانی تلاش می‌کند
حجت‌السلام سید محمود علوی گفت: دولت تدبیر و امید در پی تأمین امنیت همگانی برای همه اقشار مردم است و در این زمینه از خود مردم برای تأمین امنیت بهره می‌گیرد.
به گزارش ایرنا، علوی در جریان یازدهمین سفر استانی دولت به خراسان جنوبی در جمع مردم شهرستان فردوس افزود: با کمک مردم، سربازان گمنام امام زمان (عج)، دستگاه‌های مختلف اجرایی و دستگاه قضایی درصدد هستیم خطرات مختلف اجتماعی و امنیتی را از مقابل مردم برداریم.
وی بیان کرد: تنها راه حفظ امنیت پایدار در جمهوری اسلامی ایجاد وحدت ملی است که قدرت‌های بزرگ جهان را در برابر عظمت ایران اسلامی به زانو درمی آورد و مردم ایران اسلامی باید هوشیار باشند که وحدت عامل پیشرفت و توسعه کشور است.
وزیر اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید افزون بر تأمین امنیت پایدار در کشور برای رفع مشکلات اقتصادی نیز تلاش مضاعفی داشته به‌طوری که نرخ تورم را کاهش داده و از افزایش یکباره قیمت‌ها کاسته است.
علوی افزود: تحریم‌ها، کاهش صادرات نفت و افت تولید واحدهای صنعتی دولت تدبیر و امید را در اجرای طرحهای اقتصادی خود با مشکلات فراوانی مواجه کرده که با همیاری مردم و اتکا به ظرفیت‌های داخلی می‌توان این مشکلات را پشت‌سر گذاشت.
وی با اشاره به مطالبات مردم این شهرستان از رئیس جمهوری گفت: موضوع راه‌آهن، کمبود آب و تکمیل بیمارستان جدید فردوس از مطالبات اصلی این مردم است که قطعا از سوی دولت پیگیری می‌شود.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خبر داد: آغاز فعالیت‌های انتخاباتی حزب موتلفه در سراسر کشور
محمدنبی حبیبی، گفت: حزب موتلفه به منظور حضور منسجم در انتخابات مجلس دهم فعالیت‎های خود را در سراسر کشور آغاز کرده است.  به گزارش میزان، حبیبی، درباره آخرین فعالیت‌های حزب موتلفه برای ورود به انتخابات مجلس دهم، اظهارکرد:  حزب موتلفه اسلامی بعد از پایان هرگونه انتخابات کشوری فعالیت‌های خود را برای انتخابات بعدی آغاز می‌کند از این‌رو بحث و تبادل‌نظر در حزب پیرامون انتخابات مجلس دهم از سوی این حزب آغاز شده است.
وی با اشاره به این‌که از چندماه پیش به صورت منسجم حزب موتلفه نحوه ورود به انتخابات مجلس را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: درحال حاضر حزب برای ورود قدرتمند در انتخابات مجلس دهم دستوراتی را به دبیران استانی برای انجام اقدامات لازم ابلاغ کرده و زمینه برای شروع فعالیت‌ها به بهترین شکل ممکن وجود دارد.
حبیبی با اشاره به این‌که حزب موتلفه برای ایجاد وحدت میان اصولگریان با احزاب موجود در این جریان دیدارهایی داشته گفت:  تا به امروز توانسته‎ایم چند جلسه مشترک با جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای حضور در انتخابات مجلس دهم در قالب یک ائتلاف داشته باشیم.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: این تشکل همچنین تا به امروز 2 جلسه مشترک را با جبهه پایداری به منظور بررسی فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان داشته و به‌طورحتم در آینده نزدیک به منظور تحقق وحدت اصولگرایان با تشکل‌های دیگر این جریان نیز دیدار خواهد کرد.


تعداد بازدید :  238