شماره ۴۵۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۴ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

مسعود کیمیایی که این روزها مراحل درمانش را سپری می‌کند درخصوص بیماری‌اش گفت: خونریزی معده‌ام به‌طور کامل بند نیامده و همچنان برای درمانم به بیمارستان دی مراجعه می‌کنم.

مراسم دیدار با عوامل «مستند یک جدایی از ایران» روز جمعه پنجم دی ساعت 30: 20 با حضور اصغر فرهادی در موزه سینما برگزار می‌شود.  

سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده سریال «پرده‌نشین » درخصوص آخرین وضع درمانی احمد علامه دهر‌ - بازیگر «پرده نشین» گفت: درحال حاضر وضع جسمی ایشان به‌حدی رسیده که چشم‌هایش را باز می‌کند و خانواده‌ خودش را می‌شناسد، اما فعلا قدرت تکلم ندارد.
 
کمپانی سونی اعلام کرد: فیلم جنجالی «مصاحبه» را از روز کریسمس در بیش از 300سالن سینمای مستقل در آمریکا اکران خواهد کرد.

فیلم سینمایی«خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری که قرار بود از 8 دی ماه در گروه سینمایی هنرو تجربه به نمایش دربیاید، پیش از موعد اکران می‌شود.

فیلم کوتاه «ماهی و من» به کارگردانی بابک حبیبی‌فر موفق به کسب دو جایزه از جشنواره فیلم کوتاه «Short Short Story» در آمریکا شد.

«برگرونی بغوسیان»   فیلمبردار  قدیمی سینمای ایران از دنیا رفت.

علی‌اصغر پورمحمدی، معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما گفت: در رویکرد جدید رسانه ملی شبکه تهران به شبکه‌ای با موضوع تخصصی اقتصاد تبدیل می‌شود و شبکه تلویزیونی تهران در آینده نزدیک تأسیس می‌شود.

معین‌الدین‌خان که یکی از نوازندگان موسیقی سنتی هند است، در تهران روی صحنه خواهد رفت.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور و تهیه کنندگی منوچهر محمدی از تاریخ 12 تا 16 بهمن ماه در جشنواره «جیپور» هند روی پرده می‌رود.

نمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان داوطلب با دید پیمان‌نامه‌ جهانی حقوق کودک و اتفاقات اجتماعی، به نفع کودکان کار و خیابان در گالری «خیال نو» برگزار می‌شود.

براساس اخبار منتشره از فیلم‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، بابک حمیدیان با ۶ فیلم و پگاه آهنگرانی با ۵ فیلم پرکارترین بازیگران مرد و زن سی‌و سومین جشنواره فیلم فجر محسوب  می‌شوند.

نرگس آبیار از آغاز نگارش فیلمنامه فیلمی درباره امام موسی کاظم(ع) خبر داد و گفت: این فیلمنامه اقتباس از رمانی درباره زندگی امام موسی کاظم(ع) و تحقیقات یک ساله‌ من است.

فیلم سینمایی «رخ دیوانه» جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.  

«احضاریه» عنوان نمایشگاهی از تازه‌ترین آثار نقاشی محمدمهدی رسولی است که 5 دی ماه گشایش خواهد یافت. این هنرمند برای کارت دعوت نمایشگاهش ایده خلاقانه‌ای ارایه کرده است.

سعید توکل از آغاز فصل جدید «جمعه ایرانی» از هفته جاری خبر داد و گفت: «جمعه ایرانی» در اولین برنامه خود به یاد مرتضی احمدی که پیش از این در «جمعه ایرانی» حاضر شده بود،‌ روی آنتن می‌رود.

قصه کتاب جنجالی و کلاسیک «1984» جرج اورول یک بار دیگر تبدیل به یک فیلم سینمایی گرانقیمت می‌شود. پل گرینگراس، کارگردان سه‌گانه «بورن» این فیلم را می‌سازد.  

علی زارع قنات‌نوی، نویسنده شیرازی و نویسنده و کارگردان انیمیشن «عروسک چینی بابا» به‌عنوان 10 فیلمساز برتر ‌سال آسیا در جشن «IFVA »  انتخاب شد.

مریم زندی از احتمال چاپ دوم کتابش از عکس‌های انقلاب باعنوان «انقلاب 57» خبر داد.

علی واجد سمیعی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پول+ک» از آغاز فیلمبرداری این فیلم در تاریخ 21 آذرماه در بوشهر و عدم رسیدن این فیلم به جشنواره فیلم فجر خبر داد. 


تعداد بازدید :  202