شماره ۴۵۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ دي
صفحه را ببند
فرگوسن بالاخره سکوتش را شکست
لباس سرخپوستی و زیبایی جورج کلونی

شهروند| خیلی‌ها منتظر این لحظه بودند؛ از خبرنگارانی که دیگر هیچ‌گونه احساسی از او نمی‌بینند تا عکاسانی که از شکارش محروم شده‌اند و البته فوتبالدوستانی که قول داده‌اند خاطرات افسانه‌سازی او را سینه‌به‌سینه نقل کنند. اولین مصاحبه سر آلکس فرگوسن افسانه‌ای‌ پس از ترک منچستریونایتد در تابستان 2013، هرعلاقمندی را سیراب می‌کند.
اگر برسند، چه می‌شود
فرگوسن درباره تیم فعلی منچستریونایتد نظرات مثبتی دارد: «باید پرسید فن گال با این همه محروم چگونه می‌تواند در بازی‌های خود پیروز شود؟ اجازه بدهید مصدومان تیم برگردند. آن‌وقت تیم به یک مدعی جدی قهرمانی تغییر وجهه خواهد داد. ابزار لازم فراهم است. مایکل کریک، کاپیتان دوم فعلی باشگاه در جریان بازی‌ها، بهترین انگلیسی ممکن است. مطمئنم فن‌پرسی در نیمه دوم فصل بهتر عمل می‌کند و مدام با گل‌هایش اولدترافورد را به لرزه در می‌آورد. وین رونی در اوج آمادگی است. او همیشه به گلزنی فکر می‌کند.» فرگی از یکی از آخرین خریدهایش به شدت راضی است: «دخئا وقتی به اولدترافورد آمد، خجالتی و مستعد نشان می‌داد. خوشحالم که بالاخره توانست خودش را ثابت کند.»
چلسی، قهرمان فصل
سرآلکس نه به دلیل دشمنی قدیمی منچستریونایتد با رقیب پرقدرت همشهری بلکه به خاطر رابطه خوب با مورینیو، چلسی را قهرمان فصل جاری لیگ برتر می‌داند: «فکر کنم غالبا در حق مورینیو بی‌انصافی می‌شود. او دیدگاه‌های بسیار خوبی دارد، به 5 زبان زنده دنیا مسلط است و هر جامی سر راهش بوده، برده. خیلی‌ها، فرم صورت او را با جورج کلونی مقایسه می‌کنند اما به نظرم مورینیو از ستاره‌هالیوود هم موفق‌تر است.»
لباس سرخپوستی کانتونا
 فرگوسن با ذکر یک خاطره به مصاحبه
 منتشر شده‌اش در «دیلی میل» خاتمه داد: «به یاد دارم در یک مراسم ویژه کانتونا با  ژاکت مخصوص سرخپوستان آمریکایی حاضر شد. همه می‌آمدند و من به تیپشان دقت می‌کردم. وقتی اریک را در آن لباس دیدم، فریاد تعجب سر دادم همه بازیکنان تعجب کردند. من به اریگ گفتم حتی اگر اتفاقی این کار را کرده باشی، تصادف جالبی رقم زده‌ای!»


تعداد بازدید :  83