شماره ۴۵۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ دي
صفحه را ببند
سناریوی خونین پرستار بی‌رحم

پرستار 19ساله‌ای در نیویورک در جنونی هولناک پسربچه 5ساله‌ای را به قتل رساند و با اختفای جسد او، صحنه یک آدم‌ربایی را پیش روی مأموران قرار داد.
«تیفانی وانالستین»‌ ۱۹ساله که دخترخاله  پسر خردسال بود از مدت‌ها پیش به درخواست مادر کودکان مسئولیت مراقبت از «کنت وایت» ۵ساله و دو خواهر دوقلویش را برعهده داشت.
در روز حادثه مادر کودکان دو کودک دیگر را با خود برده بود و «کنت» با دخترخاله‌اش تنها بود. این دختر دیوانه که هنوز انگیزه‌اش از جنایت فاش نشده بر سر بهانه‌ای، کودک خردسال را مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از بیهوش و خفه کردن او، جسد کوچک مقتول را در دریاچه‌ای، چند کیلومتر دورتر از خانه رها کرد.
این دختر دیوانه برای پنهان کردن این جنایت با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد دو مرد که ماسک به سر داشتند  کنت را از خانه ربوده‌اند. با این گزارش چندین گروه گشت پلیس و حتی FBI وارد عمل شدند و پس از چند روز جست‌وجو جسد این کودک را در دریاچه پیدا کردند.
با گزارش کالبدشکافی پرونده شکل تازه‌ای به خود گرفت و بازجویی از همه اعضای خانواده از جمله پرستار این کودک آغاز شد. این دختر ۱۹ساله که در بازجویی‌ها ضد و نقیض حرف می‌زد، مورد سوءظن‌ مأموران قرار گرفت و سرانجام در بازجویی تخصصی اعتراف به جنایت کرد.
در حال حاضر تیفانی ۱۹ساله به اتهام قتل از نوع درجه دوم در زندان است و تا به حال حتی کوچک‌ترین پشیمانی در چهره او دیده نشده است. با سکوت مرموز قاتل، انگیزه این جنایت همچنان در‌ هاله‌ای از ابهام است.


تعداد بازدید :  106