شماره ۴۵۷ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۳ دي
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

کتاب خاطرات علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ سوم رسید. این کتاب در یک مقدمه، یک پیشگفتار و سه فصل تنظیم شد و در پایان هم گاه‌شمار و تصاویر و اسناد آورده شده است.

فرمان فتحعلیان خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ کشور موفق به اخذ نشان درجه یک هنری از مرکز موسیقی وزارت ارشاد شد.

 محسن چگینی از ساخت سریال «پژمان ۲» در اوایل‌سال آینده  و پخش مجموعه «شمعدونی» از بهمن ماه امسال خبر داد.

نسخه اچ‌دی مجموعه تلویزیونی «هزار دستان» به کارگردانی زنده‌یاد «علی حاتمی» از شبکه تلویزیونی‌ای فیلم پخش می‌شود.

مرجانه گلچین «به ماه تی‌تی» داوود میرباقری پیوست.

ارکستر مجلسی رسا به رهبری «رامیار بهزادی» سوم دی‌ماه  در تالار رودکی روی صحنه خواهد رفت.

نسخه اولیه فیلم «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان به دفتر جشنواره فیلم فجر ارایه شده است.

ریما رامین‌فر درخصوص ساخت مجموعه‌ جدید «پایتخت» گفت: امیدواریم مجموعه «پایتخت 4» را برای‌سال 95 داشته باشیم.

همسر احمد رسول‌زاده از وضع این دوبلور با سابقه که به دلیل بیماری پارکینسون قادر به انجام فعالیت‌های روزمره و صحبت‌کردن نیست، سخن گفت.

ساعت ۱۱ صبح ۲۹ آذرماه سنگ اصلی مزار «مرتضی پاشایی» خواننده موسیقی پاپ نصب شد. این سنگی طی مراسم خصوصی و تنها با حضور افراد خانواده و تعدادی از دوستان و آشنایان او برگزار شد.

رسیتال پیانو «رافائل میناسکانیان»، پیانیست برجسته ایرانی، پنجم دی‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

فیلم «خداحافظی طولانی» نهمین فیلم فرزاد موتمن که یک درام عاشقانه کلاسیک و به تعبیر خود موتمن درام کارگری ا‌ست تحویل دبیرخانه جشنواره شد تا پس از تایید هیئت انتخاب به لیست فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه سی و سومین جشنواره فیلم فجر اضافه شود سعید آقا خانی، ساره بیات و میترا حجار بازیگران اصلی این فیلم هستند.

سایت تحلیلی اسلیت در گزارش خود از برترین‌های سینمای جهان در سالی که گذشت، فیلم ترسناک «بابادوک» را به‌عنوان اولین فیلم، انتخاب کرده است.

«فریدون آسرایی» خواننده موسیقی پاپ کشورمان از انتشار تازه‌ترین آلبوم خود با عنوان «عشق یعنی...» در اوایل دی‌ماه ‌سال جاری خبر داد.

مجوز نمایش ۲ فیلم «گام‌های شیدایی» به تهیه‌کنندگی محمد قهرمانی و کارگردانی حمید بهمنی و «دوران عاشقی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا رئیسیان صادر شد.

«جین بون» عکاس چهره‌های مشهوری مانند «سموئل بکت» و اعضای گروه موسیقی «بیتل‌ها» در سن 89سالگی درگذشت.

رابرت رودریگوئز که اکنون فیلم «شهر گناه 2» را در اکران دارد اعلام کرد که فیلمی از روی کمیک استریپ «آتش و یخ» خواهد ساخت.

بیلی وایتلا، بازیگر تحسین‌شده بریتانیایی در اولین ساعات روز یکشنبه در آسایشگاه سالمندان دنویل‌هال در شمال لندن در 82 سالگی درگذشت.

فیلم «روز روشن» اولین ساخته سینمایی حسین شهابی که نماینده سینمای ایران در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی کرالای هند بود و در بخش  اصلی (رقابتی) حضور داشت، توانست جایزه بهترین کارگردانی فیلم اول این جشنواره را دریافت کند.


تعداد بازدید :  103