شماره ۴۵۶ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر
صفحه را ببند
عدد خبر

56 میلیارد   دلار  درآمد کشور از پارس‌جنوبی

مسعود حسنی مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس‌جنوبی از درآمدزایی سالانه 56‌میلیارد دلاری در پی برداشت از مخزن گازی پارس‌جنوبی خبر داد و گفت: تا پایان امسال حجم تولید گاز به 430‌میلیون مترمکعب می‌رسد. وی افزود: حجم تولید گاز در این مجتمع گاز پارس‌جنوبی تا پایان ‌سال‌جاری روزانه به 430‌میلیون مترمکعب در روز می‌رسد.

111 میلیون  دلار سیگار در ۸ ماه امسال دود شد

براساس آمار گمرک ایران، در 8 ماه امسال 111.6‌میلیون دلار سیگار وارد کشور و دود هوا شد.
همچنین در مدت مشابه‌ سال قبل 108.4‌میلیون دلار سیگار وارد کشور شده بود که نشان می‌دهد، امسال واردات این کالای دود شدنی و مضر سلامت رشد داشته است و تعداد سیگارهای وارداتی به کشور با افزایش مواجه بوده است.

600 پروژه  نیمه‌تمام آب‌رسانی در کشور وجود دارد

رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان این‌که ۶۰۰ پروژه نیمه‌تمام آب‌رسانی در کشور وجود دارد، گفت: ۵۰۰‌میلیارد تومان اعتبار برای خرید تضمینی آب برای ‌سال ۹۴ پیش‌بینی شده است. معاون وزارت نیرو در امور آب و آبفا ادامه داد: 500‌میلیارد تومان برای خرید تضمینی آب مصرفی کشور در‌ سال 94 پیش‌بینی شده است.

2 برابر افزایش واردات اتحادیه اروپا از ایران

واردات اتحادیه اروپا از ایران در دهمین ماه ‌سال‌جاری میلادی با رشد ۲ برابری نسبت به مدت مشابه ‌سال قبل به ۱۱۱‌میلیون یورو شد. مبادلات تجاری ایران و 28 عضو اتحادیه اروپا در اکتبر 2014 با افزایش 37‌درصدی نسبت به مدت مشابه ‌سال قبل مواجه شده است. صادرات اروپا به ایران نیز نسبت به رقم 598‌میلیون یورویی ماه قبل از اکتبر، 2‌درصد رشد داشته است.


تعداد بازدید :  264