شماره ۴۵۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر
صفحه را ببند
تیم ملی، پیروز اولین بازی تدارکاتی در آفریقای جنوبی
قدرت‌نمایی ابری

شهروند| برتری 2 بر صفر تیم‌ملی کشورمان در یک هوای ابری توام با بارش ملایم باران مقابل کایزر ‌چیف، یکی از 2 تیم پرهوادار لیگ آفریقای‌جنوبی، کام کی‌روش را در پایان اولین بازی تدارکاتی‌اش در کشور رنگین‌کمان شیرین کرد. ارسال رامین رضاییان و ضربه سر آزمون، اولین گل ایران سفیدپوش در دقیقه 27 را در پی داشت. آزمون برای سومین بار در 3 بازی اخیر دوستانه گل زد. 5 دقیقه بعد پورعلی‌گنجی روی ارسال زیبای مبعلی از روی نقطه کرنر، نتیجه نهایی بازی دوستانه مقابل کایزر چیف آبی‌پوش را جلوی چشم 50 تماشاگر که 10 نفر از آنها ایرانی بودند، رقم زد.
ذخیره‌ها در ترکیب
علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، امیرحسین صادقی، امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، سردار آزمون، ایمان مبعلی، وریا غفوری و مسعود حسن‌زاده بازیکنان تیم‌ملی در نیمه اول این دیدار را تشکیل دادند و افرادی مانند حبیب گردانی، محمدرضا خانزاده، سجاد شهباززاده،‌ هاشم بیگ‌زاده و محسن فروزان در نیمه دوم وارد زمین شدند. تیم حریف به دلیل در پیش بودن بازی لیگی با بازیکنان ذخیره به میدان رفت. قرار بود تیم‌ملی ایران در دیدارهایی تدارکاتی با تیم‌های ملی قاره آفریقا بازی کند که به خاطر قطعی نشدن زمان اردوی آفریقا، فرصت انجام این بازی‌ها از دست رفت و حتی رقیب دیروز هم به خاطر بازی در لیگ برتر آفریقای‌جنوبی با ذخیره‌های خود به مصاف تیم‌ملی آمد. در ادامه این اردو نیز وضع همین‌گونه خواهد بود و به نظر نمی‌رسد طی یک هفته باقی مانده از اردو نیز شاگردان کی‌روش شرایط بهتری را از لحاظ بازی‌های تدارکاتی تجربه کنند. در این شرایط نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازی روز جمعه در آفریقای جنوبی قطعی نیست.
حاشیه‌ها
  طبق گفته علی کفاشیان، مشکلات سربازی و خروج سروش رفیعی حل نشده و او به جای حضور در اردوی آفریقای جنوبی با تیم امید تمرین می‌کند اما محمد نوری پس ار رفع مشکلات مالیاتی به اردو اضافه شد./   دروازه‌بان کایزرچیف، یکی از هواداران مسلمان و همچنین سرمربی تیم حریف قبل و حین بازی با کی‌روش و بازیکنان تیم‌ملی خوش و بش کردند.


تعداد بازدید :  281