شماره ۴۵۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر
صفحه را ببند
احزاب

سیدرضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز: همایش‌های همگرایی اصولگرایان در استان‌ها درحال برگزاری است و تاکنون در حدود 17 استان نشست اصولگرایان را برگزار کرده‌ایم. ما گزارش کار کل کشور را به آنها داده‌ و پیشنهادهای آنها را نیز گرفته‌ایم. ما ان‌شاءالله این برنامه را تا 31 استان دیگر پیش می‌بریم. ما در آینده و تا پیش از پایان‌ سال قصد داریم همایش وسیع‌تری در تهران برگزار کنیم و یکی از چهره‌های موثر اصولگرایی را برای سخنرانی دعوت خواهیم کرد. (فارس)
حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران: باید اصولگرایان و اصلاح‌طلبان آن‌قدر منسجم و نیرومند و دارای برنامه باشند که فرصت به نیروهای افراطی که مسئولیت‌پذیر نیستند و خرد را کنار می‌گذارند و خودخواهی را هدف و اصل قرار می‌دهند، داده نشود که با افکار افراطی وارد عرصه تصمیم‌گیری کلان و مهم کشور شوند. این مردم چون شیعه، طرفدار ولایت فقیه، امام‌خمینی(س) هستند حق آنها نیست که تحت فشار باشند. کشور پر از افراد خردمند و کارشناس با گرایش اصولگرا، اصلاح‌طلب و میانه‌رو است و باید بگذاریم خردمندان حاکم شوند، در نتیجه یک رقابت سیاسی سامان‌یافته هر جناحی برنده شود باید ملت و کشور برنده باشند. (ایسنا)
امیر افسردیر عضو شورای مرکزی جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی: شایسته است دولت یازدهم را دولت شهروند بنیاد نامگذاری کنیم چرا که در جهت تأمین عدالت اجتماعی، مشارکت عمومی و اقتصادی و احقاق حقوق بنیادین از حداکثر ظرفیت‌های قانونی بهره گرفته است. در دیدار جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون هدف اعتدالی جبهه و جذب و پیمایش نخبگان، جوانان و هم‌اندیشان برای وفاق و ایجاد توازن و تعادل سیاسی تأکید شد. (ایرنا)


تعداد بازدید :  352