شماره ۱۷۶۵ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
تیتربازی

دو تست دوپینگ در سه روز از حدادی
احسان حدادی، ورزشکار پرتاب دیسک ایران روز گذشته برای دومین‌بار در سه روز گذشته تست دوپینگ داد. حدادی در اینستاگرام به انجام تست‌های مکرر به طنز واکنش نشان داد.

شاهرخ‌خان در استرالیا دکترای افتخاری گرفت
بازیگر سرشناس هندوستان که برای حضور در جشنواره فیلم هندی به استرالیا رفته بود، با دریافت دکترای افتخاری تجلیل ‌شد. این مراسم یکی از مهمترین مراسمی بود که در سال‌های اخیر در ملبورن برگزار شده است و برای هندی‌های حاضر در استرالیا این یک شانس بود تا بتوانند ستاره محبوب‌شان را آن‌جا ببینند.

جذب گلر استقلال منتفی شد
قرارداد محمد ناصری، دروازه‌بان سابق پدیده که طی روزهای گذشته در تمرین استقلال حضور داشت و گفته می‌شد مربیان او را پسندیده‌اند امضا نشد و حضورش
منتفی شد!

چکناواریان و بردیا صدرنوری در پروژه جهانی
لوریس چکناواریان آهنگساز، رهبر ارکستر و بردیا صدرنوری نوازنده پیانو همزمان با برگزاری آیین نکوداشت ادنا زینلیان از نخستین اجرای پروژه جهانی خود رونمایی می‌کنند. این پروژه یک فعالیت مشترک در حوزه موسیقی تجربی است که «دیالوگ دو برادر» نام دارد و دربرگیرنده آثار جدیدی است که با آثار «کومیتاس وارداپت» موسیقیدان، آهنگساز و نظریه‌پرداز موسیقی و آثار چکناواریان با ارکستر زهی اجرا می‌شود و بردیا صدرنوری روی این آثار پیانونوازی می‌کند.


تعداد بازدید :  295