شماره ۱۷۶۵ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد
صفحه را ببند
تریبون

یحیی گل‌محمدی: «شرایط ما با چند تیم که به دنبال قهرمانی هستند و در همین راستا هزینه کرده‌اند، متفاوت است و تلاش کردیم براساس نیازهای فنی تیم بازیکن جذب کنیم. پس از پایان لیگ برتر، چند بازیکن را از دست دادیم و خوشبختانه نفراتی به تیم اضافه شدند که کیفیت خوبی دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند. امیدوارم همه بازیکنان هرچه زودتر با تیم هماهنگ شوند و از لحاظ بدنی هم به شرایط ایده‌آل برسند. »

سعید روستایی: «حدود بیست‌سال از زمانی که نسخه‌ بی‌کیفیت فیلم‌ها داخل بسته‌بندی‌های بی‌قواره کنار خیابان‌ها به فروش می‌رسید، گذشته است. در این بیست‌سال تکنولوژی چند برابر هزاره‌های سابق پیش رفته، سینما قلب ماهیت یافته، مجاز و واقعیت روی پرده‌ها غیر قابل تفکیک شده، اما ما هنوز پا در گِل رسیدن به حقوق اولیه‌ خود هستیم. نسخه‌ بازبینی ارشاد چطور به دست شبکه‌های ماهواره‌ای رسیده؟ رسم امانت چه شد؟ دلخور از این نیستم که در این تنگنای اقتصادی، کسانی بی‌مزد و منت به تماشای فیلم بنشینند و اوقات خود را خوش کنند. دلخوری این‌جاست که بی‌رسمی ممیزان و خیانت در امانت عادی شود. به آنها که نسخه‌ غیر قانونی فیلم را دیده یا خواهند دید، می‌گویم سرتان سلامت و به آنها که محصول خون‌ دل خورده‌ ما را روانه‌ بازار کرده‌اند، عرض می‌کنم روی‌تان سیاه، راه و رسم‌تان مرده و
بی‌رهرو باد.»

اسماعیل حسن‌زاده: «در همان رأیی که 17 تیر برای محرومیت پرسپولیس و سپاهان صادر شد، متن دست‌نویس و تایپی که ما ارایه کردیم، کلمه تعلیقی وجود داشت اما معمولا چون شنونده یا بیننده به کلمه محرومیت توجه می‌کند و بقیه را نگاه نمی‌کند، احتمالا کلمه تعلیقی دیده نشده؛ درحالی‌ که نسخه اول رأی این دو باشگاه را به آنها ابلاغ کردیم و یک جلسه محرومیت تعلیقی را به آنها اطلاع دادیم. کل ماجرا همین است اما برخی سعی می‌کنند جار و جنجالی از داخل آن بیرون بیاورند و 3-2 روزی با اخبار بازی کنند.

مریم کاویانی:  «بنده به‌عنوان یک مخاطب که در سریال «بوی باران» بازی کرده‌ام، منتقد سریال هستم، از این‌که سیمین به‌عنوان یک بانوی ایرانی و یک معلم جامعه به‌ صورت یک آدم ناموفق در زندگی از شوهرش پنهانکاری می‌کند و ترانه به‌عنوان زن کُرد که همیشه پشت خانواده است، به‌عنوان باجگیر معرفی‌شده، جالب نیست. در این سریال طوری وانمود می‌شود که مرد ایرانی به خاطر ایثارش خانواده و احساسات خانواده خود را زیر پا می‌گذارد و زن افغانستانی اختیار می‌کند، انگار که تمام زنان ایرانی مشکل و نقص اخلاقی دارند.»


تعداد بازدید :  310