شماره ۴۵۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر
صفحه را ببند
شایعه در«اتاق عمل»

هفت راه| ماجرا از حدود 10 ماه قبل آغاز شد. جایی که مهران مدیری طی یک غافلگیری بزرگ، در برنامه‌ تحویل‌ سال نوروز ۹۳ شبکه‌ سه با مجری‌گری احسان علیخانی حاضر شد و از بازگشتش به سیما پس از 5‌سال و ساخت یک مجموعه‌ طنز تلویزیونی جدید در نیمه‌ نخست‌سال ۹۳ خبر داد.
با این وجود، نیمه‌ نخست‌سال ۹۳ گذشت و از سریال «مدیری» خبری نشد تا این‌که در ۱۲مهر ماه‌سال ۹۳، بالاخره سریال جدید او با نام «اتاق عمل» با بازی مهران غفوریان در لوکیشنی در منطقه فرمانیه مقابل دوربین رفت و همان جا اعلام شد که این سریال ۹۰ قسمتی، در دی ماه و بعد از اتمام ماه‌ صفر، روی آنتن شبکه‌ تهران خواهد رفت.
بدین‌ترتیب ساخت «اتاق عمل» که ظاهراً به مشکلات حوزه‌ بهداشت و درمان و بحث‌های پزشکی می‌پردازد و داستان آن در یک بیمارستان رخ می‌دهد، در سکوت خبری پیش رفت.
اما این روزها به نظر می‌رسد که این سریال دچار حاشیه‌هایی شده و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر توقف تولید سریال به گوش می‌رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که مضمون تند و تیز سریال «اتاق عمل» و انتقادات آن از عملکرد برخی پزشکان که از قضا با داغ شدن مبحث زیرمیزی گرفتن پزشکان و منازعات رسانه‌ای وزیر بهداشت با برخی از اعضای جامعه پزشکی نیز همزمان شده، به شایعات پیرامون توقف این سریال و تردید مسئولان سیما برای پخش آن بیش از پیش دامن زده است. از طرفی تداوم حواشی و اعتراضات برخی از اعضای جامعه‌ پزشکی به برنامه‌ چند هفته‌ پیش «ثریا» با موضوع بحث بهداشت و درمان که رویکرد انتقادی داشت، نگرانی مدیران تازه منصوب شده‌ی سیما برای پخش این سریال را دو چندان کرده است!


تعداد بازدید :  288