شماره ۴۵۵ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ آذر
صفحه را ببند
بازار جهانی

قبضه  بازار با موبایل‌های چینی
حضور شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌همراه چینی در بازارهای جهانی به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. سه شرکت بزرگ چینی سازنده تلفن‌های همراه اخیرا رشد قابل توجهی داشته‌اند و احتمال می‌رود این شرکت‌ها در آینده نزدیک به رقبایی تمام‌عیار برای غول‌های این بخش یعنی سامسونگ و اپل تبدیل شوند. آمارهای منتشر شده نشان می‌دهند که شرکت‌های شیائومی، لونوو و هوآوی در 3ماهه سوم‌ سال 2013میلادی 11.4‌درصد بازار فروش تلفن‌های همراه را در اختیار داشتند. سهم این سه شرکت بزرگ چینی از بازار تلفن‌های همراه در 3ماهه سوم ‌سال‌جاری میلادی به 15.5‌درصد رسیده است.

ساعت ۳۰‌هزار دلاری اپل در بازار
در حالی‌ که برخی ناظران بازار عرضه مدل 5‌هزار دلاری ساعت اپل را شگفت‌آور می‌دانند، قرار است مدلی از این ساعت که ۳۰‌هزار دلار قیمت دارد هم عرضه شود. شرکت
 Mervis Diamond Importers قصد دارد با همکاری اپل مدلی خاص از ساعت هوشمند اپل را روانه بازار کند که دارای روکش طلا بوده و قیمت دقیق آن 30هزار و 150 دلار است. علاقه‌مندان می‌توانند برای پیش‌خرید این ساعت اقدام کنند تا پس از عرضه عمومی ساعت یاد شده نسبت به دریافتش اقدام کنند.

اینستاگرام با فیلترهای جدید بصری
اینستاگرام با به‌روز کردن امکانات بصری خود به علاقه‌مندان اشتراک‌گذاری عکس امکان داده تا فیلترهای جدیدی را برای زیبا کردن تصاویر خود به‌کار بگیرند. فیلترهای جدید اینستاگرام به مناسبت نزدیک شدن به ایام تعطیلات کریسمس عرضه شده و برای کاربران برنامه همراه اینستاگرام هم در دسترس است. 5فیلتر تازه هم برای تغییر چشم‌انداز عکس‌ها قابل استفاده هستند و هم برخی امکانات نرم‌افزارهای ویرایش تصاویر را در خود دارند.


تعداد بازدید :  305