شماره ۱۷۵۶ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۰ مرداد
صفحه را ببند
شنیده می‌شود گزارشگر مهاجرت‌کرده صداوسیما ساعت 22 پنجشنبه برای نخستین‌بار روی آنتن می‌رود
بازگشت مزدک با اجرای اخبار شبانگاهی!

شهروند| مهاجرت غیرمنتظره مزدک میرزایی به انگلیس و همکاری او با شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان ایران اینترنشنال‌، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات هفته‌‌های اخیر ایران بود. مزدک پس از سال‌ها فعالیت در تلویزیون و برنامه‌های ورزشی و گزارش فوتبال و بعد از مدت‌ها سکوت خبری به یک‌باره کشور را ترک کرد و به جایی رفت که دیگر فرصتی برای بازگشت به ایران برای او فراهم نخواهد شد. حالا هم که چند روزی می‌شود سروصدای این تصمیم جنجالی گزارشگر تلویزیونی سابق صداوسیما کمتر شده، همه منتظرند تا ببینند او در این شبکه فارسی‌زبان چه کار خواهد کرد و چه برنامه‌ای تولید می‌کند. طبیعی است که مزدک به دلیل سابقه ورزشی که داشته در خارج از ایران هم فعالیت خود را در همین زمینه ادامه بدهد. در خبرها هم عنوان شده بود که او بخش قابل توجهی از آرشیو صداوسیما را با خود به انگلیس برد؛ آرشیوی که به‌واسطه سابقه و شهرت او در تلویزیون و تلاش‌هایی که برای مستندسازی داشت در اختیارش قرار گرفت و قطعا محتویات آن نقش تعیین‌کننده‌ای در فعالیت‌هایش در شبکه ایران اینترنشنال خواهد داشت.
سکوت ادامه‌دار میرزایی
نکته قابل تامل این است که از زمان اعلام رسمی خبر پیوستن میرزایی به تلویزیون فارسی‌زبان ماهواره‌ای که بودجه آن توسط عربستان تأمین می‌شود،‌ او هیچ واکنشی به شایعات و انتقادات و جنجال‌هایی که به وجود آمد نداشته و در سکوت محض به نظر می‌رسد خودش را آماده رفتن جلوی دوربین می‌کند. با توجه به سروصدای ایجاد شده و تصمیم جنجالی که از سوی مزدک اتخاذ شد،‌ خیلی بعید است که سکوت او درباره ترک ایران همیشگی باشد و قطعا در زمانی مناسب پاسخ بسیاری از ابهامات و سوالات پیرامون قطع همکاری با صداوسیما و پایان زندگی کردن در ایران را خواهد داد. از طرف دیگر، هیچ‌کدام از مجریان این شبکه ماهواره‌ای هم تاکنون در صفحات مجازی خود واکنشی به جذب مزدک توسط این تلویزیون و همکاری با او نداشته‌اند و درباره برنامه‌هایی که این مجری در آن شرکت خواهد داشت هم اطلاع‌رسانی دقیقی صورت نگرفته است. درباره دلیل سکوت هدفمند مزدک و ایران اینترنشنال هم نه‌تنها توضیحی ارایه نشده که حتی یک تصویر از حضور مجری سابق تلویزیون ایران در انگلیس هم در فضای مجازی منتشر نشده است. با این‌حال، برخی شایعات حکایت از این دارد که مزدک میرزایی درحال سپری کردن یک دوره فشرده برای آشنایی با نحوه تولید برنامه‌های مختلف در این شبکه ماهواره‌ای است تا با شروع رسمی به کار مشکلی در روند همکاری وجود نداشته باشد.
نخستین حضور مزدک جلوی دوربین
در خبرهایی که در برخی رسانه‌های ایران منتشر شد، آمده بود که نخستین برنامه مزدک میرزایی در انگلیس در همین ماه مرداد روی آنتن خواهد رفت. البته باز هم درباره جزییات این برنامه اطلاع‌رسانی نشده و از حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که نخستین دفعه‌ای که میرزایی مقابل دوربین شبکه ایران اینترنشنال قرار بگیرد،‌ قسمت‌های مختلف برنامه او باز هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایران ایجاد خواهد کرد. در همین رابطه گفته می‌شود که مزدک کار خود را با اجرای برنامه‌های خبری و مجری اخبار شروع خواهد کرد. در این مورد شنیده می‌شود او روز پنجشنبه ساعت 22 برای نخستین‌بار جلوی دوربین‌ اینترنشنال می‌رود تا اخبار ورزشی را روی آنتن ببرد.


تعداد بازدید :  997