شماره ۴۵۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
این مرد گوش‌های دختر جوان را برید تا اعتماد همسرش را جلب کند
2 جنایت در پرونده یک قاتل

شهروند| مردی که متهم بود یک راننده آژانس را در شهرک ولیعصر به قتل رسانده است، پس از دستگیری به یک جنایت دیگر هم اعتراف کرد. این مرد گوش‌های قربانی‌اش را بریده بود تا اعتماد همسرش را جلب کند!
ساعت 8 صبح روز 23 آذرماه خبر قتل عجیبی به کلانتری 153 شهرک ولیعصر و در نزدیکی مرکز تعویض پلاک گزارش شد. با اعلام این جنایت بلافاصله قاضی بستان‌زاده بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان بررسی صحنه جرم راهی محل جنایت شدند. با بررسی جسد مشخص شد، مقتول دختر جوانی بود که آثار ضربات چاقو روی گردنش دیده می‌شد. در تحقیقات بیشتر مشخص شد قاتل 2 گوش و بینی قربانی‌اش را نیز بریده است. این درحالی بود که آثار سوختگی ضعیف روی لباس‌هایش هم دیده می‌شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» کارآگاهان اداره آگاهی به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، تحقیقات خود را برای شناسایی عامل این جنایت هولناک آغاز کردند.
یک قاتل و 2 مقتول
کارآگاهان در شاخه‌های مختلف تحقیقات خود، موفق به دستگیری قاتلی شدند که چند ماه پیش یک راننده آژانس را در شهرک ولیعصر به قتل رسانده بود. با دستگیری این مرد هیچ‌کس تصور نمی‌کرد این مرد مرموز قاتل همان دختر جوانی باشد که چند روز گذشته جسدش در پیاده‌رو پشت دیوار مرکز تعویض پلاک کشف شده است. او که از مردادماه امسال با کشف جسد یک راننده آژانس در شهرک ولیعصر، مظنون شماره یک پلیس بود، حین تردد با یک خودرو پراید در شهرک ولیعصر دستگیر شد. تا این‌که با بازرسی از مخفیگاه او راز جنایت دیگری برملا شد. کارآگاهان اداره دهم در زمان بازرسی مخفیگاه متهم در شهرک اندیشه به محتویات یک قوطی حاوی الکل مشکوک شدند. در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که دو عدد گوش متعلق به انسان در داخل قوطی الکل قرار دارد.
با توجه به کشف جسد زن ناشناسی که هر 2 گوش آن بریده شده بود، کارآگاهان به تحقیق از متهم پرداخته و متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به جنایت دوم نیز اعتراف کرد.
 ماجرای اولین جنایت
این قاتل از 4 مردادماه امسال با به قتل رساندن یک راننده آژانس زندگی مخفیانه خود را آغاز کرده بود. با کشف جسد مردی در اتوبان و کشف خودرو پراید او کارآگاهان موفق به شناسایی هویت قاتل به نام مجید 24ساله  شدند که به خاطر اختلاف مالی راننده خودرو آژانس را به قتل رسانده و پا به فرار گذاشته بود.
اعترافات عجیب
متهم پرونده که پس از به‌دست آمدن دلایل و مدارک به‌دست‌آمده از داخل مخفیگاهش ازجمله کشف گوشی تلفن همراه دختر جوان چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به کارآگاهان گفت: «حدودا چند ماه پیش با معصومه آشنا شدم و همین موضوع باعث شروع اختلافات شدید من با همسر و خانواده‌ام شد. روز جنایت با چاقو چند ضربه به گردن معصومه زدم و برای اثبات قطع ارتباطم با این دختر، تصمیم گرفتم تا گوش‌های معصومه را بریده و به خانه ببرم تا به همسرم نشان بدهم.»
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به آغاز تحقیقات جهت شناسایی خانواده قربانی جنایت، در ادامه اعلام این خبر گفت:  «با توجه به اعتراف متهم به هر 2 جنایت، او با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درخصوص صحت اظهارات متهم به‌ویژه درخصوص پرونده جنایت دوم ادامه دارد.»


تعداد بازدید :  201