شماره ۴۵۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
آژیر

 درگیری نیروی انتظامی و قاچاقچیان موادمخدر در کرمان
 یک باند قاچاق موادمخدر در این عملیات پلیسی کرمان متلاشی شد. سردار حسین چناریان از درگیری با یک باند قاچاق موادمخدر در ساعت5 و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه در حوالی محور بم - کرمان خبر داد و گفت: این باند از طریق مرزهای شرقی استان وارد کرمان شده بود که با اقدام مطلوب نیروی پلیس شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.
این مسئول از کشف و ضبط ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر در این عملیات خبر داد و افزود: این باند برای هشتمین مرتبه در‌ سال‌جاری با پلیس درگیر شده بود و این امر نشان می‌دهد که استان کرمان برای قاچاقچیان ناامن بوده و نمی‌توانند محموله‌های قاچاق خود را از این خطه عبور دهند. سردار چناریان با اشاره به مسلح بودن این قاچاقچیان گفت: در این درگیری 2 نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیده و یک دستگاه خودرو، چندین قبضه اسلحه و مهمات کشف و ضبط شد. وی با اشاره به این‌که باندهای مسلح موادمخدر در گذشته محموله‌های خود را تا استان اصفهان حمل می‌کردند، بیان داشت: پلیس در اکثر درگیری‌ها با سوداگران مرگ موفق عمل کرده و آنها را به هلاکت رسانده است.
 
عامل اسیدپاشی‌های اصفهان دستگیر نشده است
با گذشت 2ماه و نیم از جنایت‌های اسیدپاشی اصفهان و درحالی‌که در چند هفته اخیر پلیس اصفهان از بررسی 170 فرضیه و 100 مظنون خبر داده بود سردار احمدی‌مقدم در حاشیه گردهمایی بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از برترین‌های حوزه علوم انتظامی امین، همچنان از دستگیر نشدن عامل اسیدپاشی‌های سریالی اصفهان خبر داد.
احمدی‌مقدم در پاسخ به پرسشی درباره دستگیری عامل اسیدپاشی‌های اصفهان و سرانجام این پرونده گفت: «مطرح کردن سوالات زیاد درخصوص اسیدپاشی خودش به نوعی امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد اما در این مورد باید بگویم که ما هنوز نتوانسته‌ایم عامل اسیدپاشی اصفهان را دستگیر کنیم البته شهروندان باید این را هم بدانند که ‌درصد کشف ما بسیار بالاست و با توجه به این‌که جرم اسیدپاشی از جرایم تک‌شمار محسوب می‌شود، هر پرونده را تا زمان دستگیری عامل در اداره پلیس دنبال می‌کنیم و در این خصوص قدرت کشف‌مان حدود 90‌درصد است.»


تعداد بازدید :  206