شماره ۴۵۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
از محکومیت گروگانگیری در استرالیا تا تقلیل اصلاحات به دوم خرداد 76

1- صفحه فیس‌بوک آیت‌الله بیات زنجانی روز گذشته عکسی از این مرجع تقلید با محمدرضا عارف منتشر کرد و نوشت: «آقاي دكتر محمدرضا عارف با حضور در دفتر آيت‌الله‌العظمي بيات زنجاني، با ايشان ديدار و گفت‌وگو كردند. اين ديدار صبح روز سه شنبه ٢٥ آذرماه صورت گرفت.»
2- محمدعلی ابطحی رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی در دولت اصلاحات روز گذشته در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک نوشت: «مهم نيست اين کسی كه در استراليا گروگانگيري كرده، قبلا آخوند شيعه بوده يا اين‌كه الان اسمش را عوض كرده و آخوند سني شده. مهم اين است كه بدون لكنت زبان همه ايران و همه سني‌ها و شيعه‌ها اين كار نفرت‌انگيز را محكوم كنند. با ايرانيان دوست‌داشتني مقيم استراليا همدردي مي‌كنم كه بايد زير نگاه نفرت‌آلود مردم استراليا اين روزها را بگذرانند.»
3- صادق زیباکلام روز گذشته در صفحه شخصی‌اش در فیس‌بوک درباره مبارزه با فساد، نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهوری منتشر کرد، در بخشی از این نامه آمده است: «جناب آقای روحانی بپذیریم که در طی این ۳۶‌سال بسیاری کشورهای دیگر که هیچ‌یک از امکانات ما را نداشتند، توانستند از مدار «کشورهای درحال توسعه» خارج شده و بدل به اقتصادهای موفق صنعتی شوند. کره، مالزی، ترکیه، هند، چین، برزیل، آرژانتین، تایوان و... موفقیت اقتصاد آزاد را به نمایش گذارده‌اند درحالی‌که ما همچنان پس از ۶۰‌سال سرگرم «مبارزه با فساد» و درگیر و اسیر اقتصاد درمانده دولتی‌مان هستیم.»
4- سایت ندای ایرانیان متعلق به صادق خرازی از مؤسسین حزب ندا، روز گذشته در سرمقاله خود نوشت: «متأسفانه برخی از فعالان سیاسی تاریخ اصلاحات در ایران را به دوم خرداد 76 تقلیل می‌دهند. » این مطلب موج اول اصلاحات را متعلق به انقلاب مشروطه و موج پنجم را به روزهای پس از انتخابات 24 خرداد نسبت می‌دهد.


تعداد بازدید :  241