شماره ۴۵۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
سفرنامه سلامت و امید در دره‌شهر ایلام
اهدای زمین و 20‌میلیون تومان برای ساخت عینک

خیران شهرستان دره شهر در استان ایلام با اهدای زمین، در ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و خانه سلامت با جمعیت هلال‌احمر همکاری می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، در ادامه برگزاری سفرنامه سلامت و امید سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در استان ایلام، خیران شهرستان دره‌شهر تأمین زمین برای ساخت پایگاه امداد‌و‌نجات جاده‌ای و خانه سلامت را برعهده گرفتند. به علاوه، به منظور تهیه و ساخت عینک برای افراد نیازمند، از سوی خیران پرداخت ۲۰میلیون تومان تعهد شد. 2هزار نفر از مردم شهرستان دره‌شهر در سفرنامه سلامت و امید حضور داشتند و ۸۰۰ نفر نیز از خدمات متنوع بهداشتی، درمانی، مشاوره، روانشناختی و ... بهره‌مند شدند.
مریم شادی‌وند، سرپرست فرمانداری شهرستان دره‌شهر یک قطعه زمین در محور دره‌شهر به پلدختر برای احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اختصاص داد. صادق دریکوند، عضو شورای اسلامی دره‌شهر به نمایندگی از سوی شورای شهر و شهرداری ۲۰۰متر زمین برای ساخت خانه سلامت به جمعیت هلال‌احمر اهدا کرد. گفتنی است که بیدار یکی از خیران دره‌شهر نیز ۲۰میلیون تومان به منظور تهیه و ساخت عینک برای افراد نیازمند تقبل کرد.
گفتنی است شهرستانی که ۸هزار خانوار جمعیت دارد و مردم این شهرستان استقبال گسترده‌ای از سفرنامه سلامت و امید داشتند، به‌گونه‌ای که دقایقی پیش از آغاز برنامه در بوستان شهرداری حضور یافتند.


تعداد بازدید :  199