شماره ۴۵۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

علی جنتی در تازه‌ترین سخنان خود گفت: «سریال «پرده‌نشین» با یک تیم حرفه‌ای و گریمور خوبی توانست به بحث روحانیت بپردازد و مجموعه‌ای جذاب را روی آنتن ببرد.»

«فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی در بخش مسابقه نوزدهمين جشنواره بین‌المللی فیلم «کرالا» حضور دارد.

هفت فیلم به‌عنوان نامزدهای اولیه بخش چهره‌پردازی هشتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی شدند.

نسخه نمایش خانگی «رد کارپت» آخرین ساخته رضا عطاران از اول دی‌ماه توسط موسسه قرن جدید وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

جشنواره بین‌المللی «برلین» هفت فیلم ‌اولی را که به این دور رقابت راه یافته‌اند، معرفی کرد.

پرویز شهبازی فیلم سینمایی «نسیم» را اردیبهشت ‌سال آینده جلوی دوربین می‌برد. «نسیم» همچون کارهای قبلی شهبازی مضمونی اجتماعی دارد و محصول مشترک ایران و لهستان خواهد بود.

با توقف بازی‌های لیگ برتر فوتبال و آغاز تعطیلات بین دو نیم‌فصل، برنامه «نود» هم به تعطیلات بلندمدت رفت.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج با بازی علیرضا حیدری قهرمان کشتی ایران در سرمای 15 درجه زیر صفر اوکراین ادامه دارد.

با رونق گرفتن نگارش رمان‌های چندجلدی کودکانه، محمدرضا شمس از نگارش رمان‌هایی با محوریت شخصیت «حسن کچل» خبر داد.

جشنواره فیلم «مقاومت» دهلی با نمایش فیلم‌های «استرداد»، «فرزند چهارم»، «تنهای تنهای تنها»، «خاک و مرجان» و «از کرخه تا راین» افتتاح می‌شود.

«بنیامین» شب یلدا میهمان برنامه زنده «بعضیا» می‌شود.

کارگردان انیمیشن «شاهزاده روم» با اشاره به ارایه این فیلم به سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر از اکران نسخه عربی آن در کشورهای خاورمیانه خبر داد.

تاکنون نزدیک به 80‌درصد از فیلمبرداری «عصر یخبندان»  تازه‌ترین فیلم مصطفی کیایی در تهران به پایان رسیده است و گروه مشغول آماده‌سازی فیلم برای رساندن به سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر هستند.

عوامل سریال «تعبیر وارونه یک رویا» که این روزها در ارمنستان مشغول به کار هستند، تا حدود 15 روز دیگر به کشور بازمی‌گردند تا کار را در ایران ادامه دهند. این سریال فروردین‌ماه ‌سال آینده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

سومین نشست از فصل اول برنامه‌های باشگاه فرهنگی آموزشی كانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران پنجشنبه 27 آذر با حضور سیروس الوند، منوچهر محمدی در خانه سینما برگزار
می‌شود.

«شمال، جنوب» تازه‌ترین اثر سعید سهیلی، به دلیل آغاز نشدن مراحل تولید به سی‌وسومین جشنواره فجر نمی‌رسد.

فیلم «پاییز قبیله شایان» از آخرین آثار جان فورد که به نوعی توبه‌نامه وی از ساخت فیلم‌هایی علیه سرخپوستان است پنجشنبه این هفته از شبکه نمایش پخش می‌شود.

از سوی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ابراهیم حسینی به‌عنوان دبیر بخش مسابقه پوستر معرفی شد.

تمامی نمایش‌های مجموعه تئاترشهر روزهای یکشنبه سی‌ام آذر، دوشنبه اول دی و سه‌شنبه دوم دی‌ماه‌ به دلیل تقارن با رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت امام رضا(ع) اجرایی ندارند.


تعداد بازدید :  240