شماره ۱۷۴۴ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير
صفحه را ببند
بازی تاج‌وتخت در اسکار تلویزیونی
پرستاره‌تر از اسکار واقعی!

‌شهروند| بازی تاج‌وتخت انگار قصد ندارد روند موافقیت‌هایش را تمام کند. بعد از این‌که این سریال توانست از حلقه‌ها و انجمن‌های نقد و رسانه‌های گوناگون عنوان بهترین سریال تاریخ را به‌دست آورد، دیروز هم در عرصه‌ اسکار تلویزیونی رکوردشکن شد تا نشان دهد به این راحتی‌ها دست از سر فیلم و سریال‌بین‌ها برنخواهد داشت.
روز گذشته  با معرفی کاندیداهای مهمترین جوایز تلویزیونی دنیا معلوم شد که فصل هشتم بازی تاج‌وتخت توانسته با ۳۲ نامزدی در رشته‌های مختلف رکورد تعداد نامزدی در این جایزه را بشکند. این اتفاق درحالی رخ داده که هشتمین فصل این سریال انتقادات فراوانی را موجب شده بود و تقریبا همگان از این سری به‌عنوان یکی از ضعیف‌ترین فصول سریال یاد می‌کردند.
آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی دیشب در مراسمی نامزدهای جوایز امی یا همان اسکار تلویزیونی را که مهمترین جایزه تلویزیونی در آمریکاست، اعلام کرد. به گزارش ورایتی همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد، در این مراسم در بخش سریال‌های درام رقابت اصلی بین سریال‌های بازی تاج‌وتخت، محافظ، بهتر است با سول تماس بگیری، کشتن ایو و این ما هستیم و در بخش سریال‌های کمدی بین بری، جای خوب، خانم میزل شگفت‌آور، عروسک روسی و پاپ خواهد بود. در این بین چرنوبیل هم که در آیتم‌هایی چون تعداد بینندگان توانسته بود موفق‌تر از بازی تاج‌وتخت جلوه کند، در بخش بهترین سریال کوتاه شانس اصلی دریافت جایزه محسوب می‌شود.
در امی امسال یکی از نزدیک‌ترین رقابت‌ها بین بازیگران خواهد بود، جایی‌ که بازیگرانی چون جیسن بیتمن، کیت هرینگتن، بیلی پورتر، جیم کری، دان چیدل و مایکل داگلاس شانس دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سریال درام و کمدی را دارند. در بین زنان بازیگر نیز این شانس به احتمال زیاد با امیلیا کلارک، وایولا دیویس، لورا لینی، ساندرا اوه، رابین رایت و چند نفر دیگر
خواهد بود.
از دیگر نام‌های بزرگی که شانس دریافت جایزه امی را دارند می‌توان به بازیگران شناخته‌شده‌ای چون ماهرشالا علی، بنیسیو دل‌تورو، هیو گرانت، ایمی آدامز، پاتریشیا آرکت،  اما استون و میشل ویلیامز اشاره کرد...


تعداد بازدید :  645