شماره ۱۷۴۴ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# چالش_عکس_ پیری #رامبد_جوان #نی_نی_و_دادا

این روزها تصاویری از دوستان خود را می‌بینید که پیر یا جوان، کودک یا بزرگسال، زن یا مرد شده‌اند! انجام تمام این تغییرات به کمک نرم‌افزار FaceApp امکان‌پذیر شده و در کل دنیا سروصدای عجیب به راه انداخته است و طبیعتا در ایران هم شما در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه اینستاگرام مدام درحال لایک یا دیسلایک‌کردن عکس پیری دوستان خود هستید، اما واکنش‌ها به این اتفاق جریان‌ساز باعث ترندشدن هشتگ پیری در توییتر هم شده و بد نیست برخی نظرات کاربران درباره این موضوع را بخوانید:  
پیری بعضیا خیلی جذابه.
 حقیقت این هستش که پیری و به‌طور کل مفهوم سن، افسانه‌ دروغیه که سیستم به شما میگه.
 بابا وا بدين ديگه هي چهره پيري... اصن معلوم نیست يه ساعت ديگه زنده باشيم، پيشواز رفتين!
 عکسای پیری تک‌تکتون رو با یه حالت «عزیزم» طوری لایک کردم.
 خدایی ما قیافه الانتون واسمون غیرقابل تحمله! اونوقت چالش عکس پیری رو ادامه میدین!؟
 جذابیت دیدن چهره خود در پیری، به حفظ این فاصله برمی‌گردد. هرچقدر فاصله فرد با پیری بیشتر باشد، دیدنش برای او جذاب‌تر است. عقب و جلوبردن زمان، عکس‌های کودکی و نوجوانی و حال پیری، نوعی پیوستگی را به یاد می‌آورد که شیرین است.
 من تو پیری هم خوشگل نمیشم، ایشالا زندگی بعدی.
 تنها کسی که از پیری‌ام خوشحال میشه، بابام و عمه‌هام که شباهت زیادی بین پیری من و مرحوم بابابزرگمه.
 یه کمی دیگه ادامه بدین مجبور می‌شم کاری کنم که اصلا به پیری نرسید، همین یه عکس ازتون به یادگار بمونه.
 با همکارا عکس پیریِ خودمونو دیدیم و کلی به همدیگه خندیدیم، حالم از پیری‌هاتون
 به هم خورد.
 
انتشار خبر امکان اتمام همیشگی برنامه خندوانه در فضای مجازی حرف‌وحدیث‌های زیادی به همراه داشت و واکنش‌های پرشماری را از سوی کاربران مخالف و هوادار رامبد جوان
به‌وجود آورد.
درست درحالی‌که بعد از تکذیب شایعات گوناگونی که پس از سفر حاشیه‌ساز رامبد جوان و نگار جواهریان برای به‌دنیا آوردن فرزندشان در کانادا ایجاد شده بود، به ‌نظر می‌رسید تب‌وتاب این سفر فرونشسته است اما انتشار خبری کوتاه دوباره نام این زوج را در تیتر اخبار آورد.
در نخستین روزهای سفر رامبد و خانواده همه‌جا صحبت از برخورد‌های احتمالی با او بود؛ از ممنوع‌الفعالیتی، ممنوع‌التصویری، توبیخ. اما وقتی خبر دریافت پروانه ساخت فیلم جدیدش اعلام شد و همزمان با آن نیز خبر کار جدید تلویزیونی‌اش منتشر شد، به‌ نظر آمد که همه‌چیز تمام شده  است. داستان اما انگار به این راحتی‌ها برای رامبد تمام نخواهد شد.
دیروز کانال تلگرامی خندوانه که با تبلیغات در صداوسیما و برنامه خندوانه، عضوگیری کرده بود، به نام «نی‌نی و دادا» تغییر نام پیدا کرد. «نی‌نی و دادا» یکی از پروژه‌های جدید رامبد جوان است که این روزها از کانادا درحال مدیریت آن است و نامش همین چند روز پیش به‌عنوان کار جدید رامبد اعلام شده بود. آیا این یعنی که دیگر خبری از خندوانه نخواهد بود؟ موضوعی که در فضای مجازی سر و صدا به پا کرده و البته بیش از این‌که سمت‌وسوی جنجال‌ها به خندوانه باشد، به این است که چرا باید از کانال یک برنامه  اینگونه استفاده برد؟
کاربری در این زمینه نوشته: «کانال تلگرام برنامه خندوانه که با تبلیغات در تلویزیون رشد کرده است، تبدیل شد به کانال رامبد جوان! روابط عمومی سازمان نباید بر رسانه‌های مجازی برنامه‌ها که با آنتن تلویزیون رشد می‌کنند، نظارت داشته باشد؟» یا کاربری که نوشت: «این یعنی استفاده از برندهای ایجادشده با امکانات عمومی صداوسیما و سازمان سینمایی و تبدیل‌شان به مراکزی برای استفاده‌های شخصی»
کاربران زیادی در این مورد نظر دادند: «شایدم می‌خواسته بگه بچه‌هام دوقلو هستن ...‌هاااا؟؟ نظرشما چیه!!!» یا: «واقعا اسم لوسی هم انتخاب کردند. به‌عبارتی کالامحور با کودک برخورد کردن. نینا و نانی می‌ذاشتن باز خلاقیت داشت. همه اینها در حالی است که دیروز رامبد پست های جدید را حذف کرد و کانال را مجددا به خندوانه و جناب خان تغییر داد تا مشخص شود که تغییری صورت نگرفته و کانال خندوانه سر جای خودش هست.


تعداد بازدید :  645