شماره ۱۷۴۴ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير
صفحه را ببند
هموطنان «ایرنیاشایک» غیرتی شدند
حمله ترول‌های روسی به لیدی گاگا

روزنامه دیلی‌میل از حمله ترول‌های روسی به اکانت اینستاگرام لیدی گاگا خبر داده است. ترول‌های روسی در حملات خود از لیدی گاگا خواستند برادلی کوپر را به همسر سابقش ایرینا شایک برگرداند. پس از ساخت فیلم «ستاره‌ای متولد شد»، رابطه بسیار نزدیکی میان لیدی گاگا و برادلی کوپر که کارگردان فیلم است، برقرار شد. درنهایت دو ماه پیش ایرینا شایک و برادلی کوپر اعلام کردند از هم جدا خواهند شد و درنهایت این جدایی انجام شد. شایعات درباره احتمال رابطه پنهانی میان کوپر و گاگا آن‌قدر زیاد شد که به نظر می‌رسد واقعیت داشته باشد. حتی یک‌بار لیدی گاگا اعلام کرد از آن‌چه میان کوپر و شایک رخ داده عذاب وجدان دارد.
حالا روزنامه دیلی‌میل نوشته روس‌ها به حساب اینستاگرام گاگا حمله کرده‌اند. به نظر می‌رسد بیشتر این ترول‌ها زن‌های روسی هستند که فکر می‌کنند شایک مورد ظلم واقع شده است. برخی از این ترول‌ها زیر پست‌های گاگا نوشته‌اند: «اگر این‌جا کامنت نگذارید، روسی نیستید.» برخی دیگر نیز کامنت‌هایی گذاشته‌اند و سعی کرده‌اند گاگا را با شایک مقایسه و او را تحقیر کنند. برای مثال یکی از کامنت‌ها به قد بلند‌تر شایک در مقایسه با گاگا اشاره کرده است.
البته هنوز هیچ گواهی مبنی بر این‌که رابطه گاگا و کوپر چیزی فراتر از یک دوستی باشد، وجود ندارد اما به نظر می‌رسد اینترنت دارد کار خودش را می‌کند و هیچ توجهی به این توجیهات ندارد. دلیل این‌که ترول‌های روسی به اینستاگرام گاگا حمله کرده‌اند این این است که ایرینا شایک روسی است.


تعداد بازدید :  256