شماره ۱۷۴۱ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير
صفحه را ببند
دستگاه‌های مراقبت از پوست که به شما زندگی دوباره می‌‌دهند
تلفیق تکنولوژی و زیبایی

مهرنوش گرکانی | سال گذشته تکنولوژی در حوزه مراقبت از پوست بیشتر از هر زمان دیگری خود را نشان داد و همه را به تعجب واداشت و این سوال پیش آمد: آیا روزی خواهد آمد که تمام کرم‌ها و سرم‌های گرانبهای مراقبت از پوست منسوخ شوند و جای آنها را ابزار و دستگاه‌های پیشرفته بگیرد؟ هنوز نمی‌توان پاسخ کوتاه و کاملی برای این سوال داد. اما دنیا درحال مشاهده تلفیق تکنولوژی و زیبایی است و با این‌که عمر آن هنوز کوتاه است، اما متخصصان این حوزه واقعا خوب عمل کرده‌‌اند. اما راه رفتن در دنیای دستگاه‌های مراقبت از پوست کار دشواری است، نمی‌توان آنها را در فروشگاه‌ها و روی استندها برای تست گذاشت. همچنین در طول زمان این آرایشگا‌‌ه‌ها و کلینیک‌های تخصصی پوست بودند که درآمد خوبی داشتند و مردم برای مراقبت از پوست و زیبایی خود به آنها سر می‌زدند، اما حالا ابزار تکنولوژیک زیبایی و مراقبت از پوست را می‌توانید در خانه‌های خود داشته باشید و دیگر نیازی نیست پول خود را در جیب کلینیک‌های زیبایی بگذارید. در‌ سال گذشته آینه‌های هوشمندی به بازار آمدند که با استفاده از نور طبیعی می‌توانند سطوح PH پوست شما را تشخیص دهند تا بتوانید در خانه اقدامات مراقبت‌های پوستی و درمان مناسب را انجام دهید. حالا می‌‌خواهیم چند تا از بهترین ابزار تکنولوژی را که سال گذشته به بازار آمدند به شما معرفی کنیم تا بتوانید امسال از آنها برای زندگی بهتر پوست خود استفاده کنید. هر کدام از ابزارهایی که این‌جا معرفی می‌کنیم توسط یک شخص متخصص تست‌شده و معرفی محصولات حاصل تجربه آنها از دستگاه بوده است.

ZIIP Nano

 نمی‌‌خواهم به شما دروغ بگویم: اول  کمی تردید داشتم که یک دستگاه میکرو جریان پوست داشته باشم. اما این وسیله را اول فقط یک طرف صورتم امتحان کردم و باید به شما بگویم فقط بعد از یک جلسه امتحان، تفاوت واضح را کشف کردم. آن طرف صورتم که دستگاه را روی آن تست کرده بودم، تفاوت قابل توجهی داشت؛ پوستم جمع‌تر و درخشان‌تر شده بود. البته که این یک اثر دایمی نیست و می‌گویند باید منظم از آن استفاده شود تا جواب خوبی بدهد، اما باید به شما بگویم که اگر یک بار آن را امتحان کنید، دیگر دست از آن برنمی‌دارید.
 
Robin Black آرایشگر و عکاس

Angela Caglia

 من هرگز به غلتک‌های جادویی پوست اعتقاد نداشتم تا زمانی که یک دوست به من Roller Quartz Angela Caglia را پیشنهاد کرد و حالا با هر بار استفاده فکر می‌کنم صورتم را از نو به دست آوردم. من خوشحالم که از میان این همه محصولات زیبایی، محصولی که استفاده می‌کنم در لیست بهترین‌هاست. من آن را یک ساعت قبل در یخچال می‌گذارم و بعد استفاده می‌کنم که تاثیر شگفت‌انگیزی روی پوستم می‌گذارد. این محصول می‌تواند پوست را روشن و شفاف کرده و تمام منافذ آن را باز و تخلیه می‌کند.
Tara Gonzalez، سردبیر تجاری

MDNA SKIN

 این یک دستگاه بازسازی‌کننده پوست است. وقتی آن را باز می‌کردم می‌دانستم که با یک ماسک صورت روبه‌رو نمی‌شوم، اما نمی‌دانستم باید با آن دقیقا چه کار کنم. این یک هدیه بود که من هیچ اطلاعی از آن نداشتم، خشک بود و نمی‌دانستم باید صورتم را بشورم و بعد استفاده کنم یا نه؟ دستور‌العمل آن را خواندم و استفاده کردم. ماسک خاکستری را باز می‌کنید و با چوب‌های دستگاه به آرامی آن را روی صورت خود می‌گذارید. وقتی ماسک روی صورت شما می‌غلتد، حس می‌کنید یک حالت مغناطیسی روی پوست‌تان ایجاد می‌شود و خاک کل صورت‌تان را گرفته است و این حالت مغناطیسی خام را به درون پوست‌تان می‌فرستد. اما این مغناطیسی بودن، سخت یا سایشی نبود و حسی که داشت، حس خوبی بود. پوست صورتم شفاف و بعد از چندین بار استفاده میزان چروک‌ها کم شد و منافذ صورت بسته‌تر و بسته‌تر شد.
Elissa Velluto، استفاده‌کننده

BeautyBio GloPRO Microneedling

 من همیشه از Microneedling می‌ترسیدم و آن را دردناک می‌دانستم، اما بعد از آن‌که این موضوع را به یکی از دوستانم گفتم و خنده او را در واکنش به حرفم دیدم، تصمیم گرفتم یکی از آنها را امتحان کنم. بعد از نخستین استفاده اتفاق فوق‌العاده‌ای افتاد، پوستم روشن‌تر و منافذ صورتم بشدت کوچک شد. این دستگاه همچنین کمک می‌کند تا جای جوش، آکنه و زخم نیز بازسازی و درمان شود. این دستگاه همچنین یک صفحه LED کوچک قرمز دارد که اگر بیش از اندازه صورت تحریک شود یا میزان کلاژن کم و زیاد شود، آن را به شما گزارش می‌دهد.
Bella Cacciatore، مشاور زیبایی

Foreo Espada Acne-Clearing Blue Light Pen

Espada در زبان اسپانیایی به معنای شمشیر است و به نظرم مناسب‌ترین نام برای این ابزار است. من وقتی احساس سرگیجه می‌کنم، برای 30 ثانیه آن را روی پوست خود متمرکز می‌کنم، این نور آبی باعث می‌شود باکتری‌ها منفجر شوند، باور کنید بعد از اتمام کار انگار صبح و با حالی خوب از خواب بیدار شده‌اید. نگران نباشید به هیچ‌وجه احساس درد نمی‌کنید و همچنین سطح سیلیکونی آن بسیار بهداشتی است.
Lindsay Schallon، سردبیر ارشد زیبایی

Jillian Dempsey Gold Sculpting Bar

 سال‌‌هاست از کرم‌های درمانی استفاده می‌کنم و آینده را بدون آنها نمی‌توانم تصور کنم، حالا ابزاری پیدا کرده‌ام که واقعا کرم را به پوست من منتقل می‌کند. یکی از بهترین آرایشگرها این ابزار را به من داد، این دستگاه کمک می‌کند تا کرم‌ها عمیق‌تر نفوذ کنند و عضلات صورت را تحریک و به آنها کمک می‌کند تا کرم را به خود جذب کنند. با این دستگاه می‌توانید روی کوچکترین خطوط صورت مانور دهید و کرم را به هر کجا که می‌خواهید برسانید و نتیجه کرم‌هایی که تا حالا استفاده می‌کردید را بهتر ببینید.
L.S.، مشاور آرایشی

Foreo Luna Fofo Skin Analysis

 این یک پاک‌کننده صورت و محصولی منحصربه‌فرد با فلسفه مراقبت از پوست است، همچنین این محصول برای بهتر شدن هر روز درحال تکامل است. دستگاه به صورت 360 درجه روی پوست شما می‌لغزد و علاوه بر تمیزکنندگی پوست به شما کمک می‌کند تا درمان مناسبی را برای پوست‌تان انتخاب کنید. این محصول عوامل رژیم غذایی، میزان هیدراتاسیون و تاثیر آب‌وهوا را روی پوست شما می‌سنجد و همچنین حذف‌کننده خوبی برای آرایش و روغن و گردوخاک از روی پوست شماست. هر کس هم می‌تواند یک رنگ مخصوص به خود را داشته باشد.
Melanie Grant کاربر معروف فیس‌بوک

Neutrogena Light

 نور درمان آکنه نقطه‌ای Neutrogena یک ابزار هوشمند است که برای برطرف کردن زخم‌ها و آکنه‌هاست، اما برای رسیدن به نتیجه باید مدتی تقریبا طولانی از آن استفاده شود. من دستگاه را در منطقه آسیب‌دیده برای دو بار و هر بار دو دقیقه در طول روز انجام می‌دهم و بعد از آن شروع به شستن می‌کنم. بعد از دو روز استفاده واقعا در روز سوم موضع کوچکتر شده بود.
Carola Gonzalez آرایشگر مشهور

Nurse Jamie

غلتک پرستار جیمی، مخصوصا قبل از یک میهمانی بزرگ حتما باید همراه‌تان باشد. به خاطر شکل و ویژگی‌ خنک‌کننده‌ای که دارد، پوست شما را خنک و یک تخلیه لنفاوی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود تمام منافذ بازی که در پوست‌تان دارید، تخلیه شود و حس سبک‌بودن و روشن‌شدن پوست داشته باشید. من همیشه یکی از اینها را در کیف آرایشی خودم دارم و قبل از میهمانی یا عروسی از آن استفاده می‌کنم. آیا شما حرف من را باور نمی‌کنید؟ این ابزار طرفداران مشهوری مثل لی‌ میشل و کیم کارداشیان دارد.
Jillian Ruffo معاون سردبیر

 

 


تعداد بازدید :  654