شماره ۱۷۳۸ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۰ تير
صفحه را ببند
تخفیف‌های ویژه برند آلمانی برای تهیه البسه تیم‌های ملی و باشگاهی
کی‌روش رفت، آل‌اشپورت برگشت!

شهروند| برند البسه آل‌اشپورت که چند سالی به‌عنوان اسپانسر تیم‌ملی فعالیت می‌کرد و با ورود کی‌روش با مشکلاتی مواجه شد، این روزها دوباره خیلی جدی به حوزه اسپانسرینگ البسه در فوتبال ایران ورود کرده و توانسته رضایت استقلال و پرسپولیس را برای عقد قرارداد جلب کند. سرخابی‌های تهران در فصل جدید از این برند آلمانی استفاده می‌کنند؛ اگرچه اکثر البسه‌ای که در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد، در ایران تولید می‌شود!
نمایندگان برند آل‌اشپورت در ایران تاکنون توانستند با پنج باشگاه پرسپولیس، استقلال، پارس‌جنوبی جم، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان برای فصل جدید قرارداد امضا کنند، تا بدین ترتیب البسه حدودا یک‌سوم تیم‌های لیگ‌ برتری از این شرکت تامین شود. آنها در مذاکرات خود با مسئولان تیم‌های لیگ برتری عنوان کردند می‌توانند از برند آل‌اشپورت اصل هم البسه مورد نیاز تیم‌ها را تامین کنند، اما امکان وارد کردن آنها به ایران را ندارند. هر تیمی که بخواهد از البسه اورجینال آل‌اشپورت بهره ببرد، می‌تواند نماینده‌اش را به دوبی بفرستد و پیراهن‌های سفارش داده شده را
تحویل بگیرد.
البته اکثر تیم‌ها فعلا ترجیح دادند از البسه‌ای که آل‌اشپورت در ایران تولید می‌کند، استفاده کنند. این شرکت برای جذب مشتریان جدید و بازگشت پرقدرت به فوتبال ایران به تیم‌های لیگ برتری اعلام کرده لباس‌های مسابقه بازیکنان را به صورت رایگان تامین می‌کند و هر سه بازی یک بار یکدست لباس جدید تحویل می‌دهد. سایر اجناس آل‌اشپورت هم با 50‌درصد تخفیف در اختیار لیگ‌ برتری‌ها قرار می‌گیرد. جدا از لیگ‌ برتری‌ها که سراغ برند آل‌اشپورت رفتند، فدراسیون فوتبال نیز با این برند قراردادی امضا کرده و البسه تیم‌های پایه را از این طریق تامین می‌کند. گویا هر زمان لباس‌های انبارشده آدیداس برای تیم‌ملی بزرگسالان هم به اتمام برسد، شاگردان ویلموتس نیز باید برخلاف چند‌ سال اخیر از برند آل‌اشپورت استفاده کنند.
به نظر می‌رسد با رفتن کارلوس کی‌روش که مشکلات زیادی با برند آل‌اشپورت داشت و دلیل اصلی قطع همکاری فدراسیون با این برند شد، آل‌اشپورت بار دیگر توانسته بازار خود را در فوتبال ایران پیدا کند؛ اتفاقی که احتمالا در فصل‌های آینده با توجه به کیفیت مناسب البسه این برند گسترش بیشتری بین تیم‌ها پیدا خواهد کرد.


تعداد بازدید :  526