شماره ۱۷۳۸ | ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۰ تير
صفحه را ببند
متن مخاطبین

آیا می‌دانستید؟  | حمید خدامرادی|   آیا می‌دانستید زمانی که بسته اینترنتی پرویز پرستویی تمام می‌شود و وقفه در پست گذاشتنش میفتد، خیلی سریع و با گام‌های بلند به قهوه‌خانه سرکوچه خودشان می‌رود؟؟ نه به خاطر این‌که خدایی نکرده اهل دود و دم باشد، نه چون آن‌جا وای‌فای رایگان دارد.
آیا می‌دانستید مهران مدیری در میهمانی‌های خانوادگی خودش هیچ موقع از بچه‌های فامیل نمی‌پرسد کی ازدواج می‌کنی؟؟ یا مثلا درست کی تموم می‌شه؟؟  فقط و فقط می‌پرسه  تا حالا عاشق شدی؟؟! !
آیا می‌دانستید بعد از خبر اولین کارگردانی سحر قریشی در سینما، جمشید مشایخی نزد برادران لومیر رفت و شخصا بابت این اندوه بزرگ از آنها عذرخواهی کرد.
آیا می‌دانستید مخاطب سینما آنقدری که به تیپ و ظاهر هنرمندان گیر می‌داد و به محتوا و قصه فیلم‌ها انتقاد می‌کرد، پژمان جمشیدی دیگر در فیلم‌ها کپی و پیست نمی‌شد و تنها به همان یک گل ملی خودش افتخار می‌کرد.
آیا می‌دانستید به جای نگاه ضد فمینیستی و تهمت بیجا به هنرمند جاودانه تهمینه میلانی و کپی کاری‌هایش، می‌توانستیم غرب‌زده نباشیم و خیلی راحت به تارانتیتو بابت کپی «هشت نفرت‌انگیر» از «هشت کتاب» سهراب سپهری خودمان گیر بدهیم؟
آیا‌‌ می‌دانستید الان خیلی وقت است که رامبد جوان را بی‌خیال شده‌اید و کلا چیزی در موردش نمی‌نویسید؟ یک وقت بد نباشد؟
 آیا می‌دانستید احسان علیخانی در برنامه عصر جدید هربار می‌خواهد اجرای بی‌مزه شرکت کننده‌ای را خفن و جذاب  نشان بدهد، تاکید به آماده‌بودن آمبولانس و آتش‌نشان در پشت صحنه می‌کند؟


تعداد بازدید :  624