شماره ۴۵۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ آذر
صفحه را ببند
سجاد شهباززاده در گفت‌وگو با «شهروند»:
آماده بودیم از هواپیما بیرون بپریم
پیراهن تیم‌ملی را راحت از دست نمی‌دهم

شهروند| روزی که سجاد شهباززاده،‌ تیم سایپا را به مقصد استقلال ترک کرد، خیلی‌ها بابت این انتقال امیر قلعه‌نوعی را مورد انتقاد قرار دادند اما او با عملکرد مطلوب خود جواب اعتماد سرمربی آبی‌پوشان را به خوبی داد. شهباززاده حالا با 9 گل زده نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده لوسیانو ادینیو در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است و این شم گلزنی چشم کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی را نیز گرفت.
بازی برده را وا می‌دهیم
سجاد شهباززاده گفت‌وگوی خود با «شهروند» را با صحبت درباره بازی مقابل استقلال خوزستان آغاز می‌کند: «بازی نفسگیری بود. ما 3 بار از حریف جلو افتادیم اما گل خوردیم و این مسأله ناراحت‌کننده است. باید درباره این‌که 3 بار بازی برده را می‌دهیم،‌ بررسی و دلیل این موضوع مشخص شود. به‌هرحال فکر می‌کنم بازی زیبایی با استقلال خوزستان انجام دادیم و همه از تماشای این بازی لذت بردند، ‌حیف که پیروز نشدیم.»
نقش قلعه‌نوعی،‌ حیدری و کرار
مهاجم استقلال در اهواز تعداد گل‌های زده‌اش را به عدد 9 رساند. او درباره گلزنی‌های متوالی‌اش می‌گوید: «برایم خیلی باارزش است که در تیم بزرگی مانند استقلال توانسته‌ام این تعداد گل بزنم. مقابل استقلال خوزستان،‌ سومین بازی متوالی بود که توانستم برای تیمم گلزنی کنم و از این بابت خوشحالم. البته در این موفقیت امیر قلعه‌نوعی بیشترین نقش را داشته و از او ممنونم که به من اعتماد دارد. همچنین خسرو حیدری و کرار جاسم هم نقش بسزایی با پاس‌های بی‌نقصشان به من داشته‌اند. از هواداران هم که همواره حمایتم کرده‌اند، ‌تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها نیز بتوانم برای تیمم مفید باشم.»
یک ساعت ترسناک در پرواز
درباره اتفاقاتی که پرواز برگشت استقلالی‌ها از اهواز به همراه داشت،‌ حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده است. شهباززاده درباره نقص فنی هواپیمای
 آبی‌پوشان اینطور توضیح می‌دهد:   «همیشه یک دقیقه قبل از نشستن هواپیما بچه‌ها از جایشان بلند می‌شوند و وسایل‌شان را جمع می‌کنند و آن شب هم قبل از نشستن هواپیما همین اتفاقات داشت انجام می‌شد ولی هواپیما پس از آن‌که به باند فرودگاه نزدیک شد، دوباره اوج گرفت و به هوا رفت تا این دلهره برای همه ایجاد شود که یک اتفاقی درحال رخ دادن است. بنده خدا خلبان می‌خواست به ما آرامش بدهد اما خیلی سریع همه فهمیدند که یک نقص فنی رخ داده و حدود یک ساعت بالای تهران چرخیدیم. تعداد زیادی از سرنشینان را جابه‌جا کردند و همه در حالت آماده‌باش بودند تا اگر به زمین خوردیم سریع از هواپیما به بیرون بپریم. وقتی هواپیما روی زمین نشست باورمان نمی‌شد این اتفاق افتاد.»
جواب اعتماد کی‌روش
وی درباره دعوتش به تیم‌ملی فوتبال اینگونه توضیح می‌دهد:   «خیلی خوشحال شدم. چون احساس می‌کردم که همه تلاش‌هایم به ثمر نشسته است. فقط امیدوارم که در اردوی تیم‌ملی هم بتوانم به اعتماد کی‌روش پاسخ مثبت بدهم. من معتقدم که انگیزه و تلاش انسان است که باعث موفقیتش می‌شود و من ماه‌ها زحمت کشیدم تا بتوانم پیراهن تیم‌ملی را به دست آورم و دوست ندارم راحت آن را از دست بدهم.»


تعداد بازدید :  159