شماره ۴۵۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ آذر
صفحه را ببند
پای همه مدیران سرخ به دادسرا باز شد
پرسپولیس در آستانه انفجار
وکیل سیاسی: دیگر او را در فوتبال نمی‌بینید

شهروند| با این‌که 9روز از بازداشت مدیرعامل پرسپولیس می‌گذرد، هنوز نه اقدام مثبتی برای آزادی او انجام شده و نه این‌که تصمیم خاصی برای جایگزین او در این باشگاه گرفته شده است. حتی پای دیگر مدیران پرسپولیس نیز روز گذشته به دادسرا باز شد تا مشخص شود مشکل به‌وجود آمده برای سیاسی کاملا جدی است.
نیمی از پرسپولیس در دادسرا
روز گذشته بهروز منتقمی، حسین کلانی، محمد پنجعلی و مهدی خواجه‌وند از اعضای تیم مدیریتی پرسپولیس به‌عنوان مطلع حدود 5ساعت را در دادسرای فرهنگ و رسانه سپری کردند تا به سوالات بازپرس جواب دهند. به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس سوالات بازپرس اکثرا در زمینه ملاقات با عنصر ضدانقلاب در دیدار با مسئولان رئال‌مادرید بوده که به نظر اتهام اصلی حمیدرضا سیاسی به شمار می‌آید.
خداحافظی زودهنگام با سیاسی
در حالی حدود 6ماه از حضور حمیدرضا سیاسی در فوتبال می‌گذرد که عابربانک جدید این رشته خیلی زود از اسکناس‌هایی که در این راه خرج کرده، پشیمان است، کاری که باعث شده او به جایی برود که تا به‌حال در زندگی‌اش آن را تجربه نکرده بود. حالا 9روز از حضور او در زندان اوین می‌گذرد و خبرهای رسیده حاکی از این است که به این زودی‌ها شاهد آزادی او نخواهیم بود. محمد صادقی، وکیل سیاسی در این‌باره به «شهروند» می‌گوید: «با توجه به پیچیدگی این پرونده به نظر نمی‌رسد که سیاسی به این زودی بتواند به محل کار خود برگردد ضمن این‌که طی آخرین صحبت‌هایی که با وی داشتم او دیگر قصد ادامه فعالیت در فوتبال را ندارد.»
چه بلایی سر پرسپولیس می‌آید؟
با دستگیری سیاسی که با فصل نقل‌وانتقالات همزمان شد، پرسپولیسی‌ها دیگر پولی هم در این باشگاه ندیدند زیرا به شدت روی گاوصندوق عابربانک جدید فوتبال حساب باز کرده بودند اما حالا حتی در صورتی که مدیرعامل یا سرپرست جدیدی زمام امور را در دست بگیرد، هیچ پولی در کار نیست. آن از اسپانسر خوش‌قول وزارت ورزش که خادم تعهد کرده بود باشگاه سرخ را به روزهای خوب خود بازگرداند، این هم از وضع عضو پولدار هیأت‌مدیره که با استفاده از همین قدرت مدیرعامل شد. جالب در این میان سکوت وزارت ورزش و شخص امیررضا خادم است که مثل اعضای داخلی باشگاه پرسپولیس فقط نظاره‌گر قضایا هستند، در حالی که یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شدت به تقویت از نظر بازیکن نیاز دارد.
مدیریت پرسپولیس جرات می‌خواهد
در حالی که به نظر می‌رسد پرونده حمیدرضا سیاسی در پرسپولیس در حال بسته شدن است، مسأله اصلی انتخاب جایگزین برای او خواهد بود. از بهروز منتقمی و جعفر کاشانی به‌عنوان سرپرستان احتمالی باشگاه در این مقطع نام برده می‌شود، اگرچه با توجه به مشکلات عدیده این باشگاه قبول این سمت به معنای واقعی جرات می‌خواهد. حتی در صورت انتخاب سرپرست نیز وقتی پولی در کار نباشد، پرسپولیس درجا خواهد زد، بلکه وزارت ورزش وارد شود و قصد داشته باشد اقدامات اشتباه خود را با کمک مالی به این باشگاه جبران کند.


تعداد بازدید :  156