شماره ۱۷۲۴ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۳ تير
صفحه را ببند
تیتربازی

ترور دبیر فدراسیون بوکس
حمیدالله حمیدی، دبیر فدراسیون بوکس صبح روز گذشته هنگام خروج از خانه به قصد رفتن به محل کارش توسط افراد ناشناس ترور شد. پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است.

اقتباس سینمایی از کتاب منتشرنشده نویسنده «من پیش از تو»
اقتباس سینمایی از کتاب جدید اما منتشرنشده نویسنده «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز توسط کارگردان «ماما میا! دوباره شروع کنیم» به سینما می‌آید. امتیاز اقتباس از این رمان با عنوان «دهنده ستاره‌ها» توسط یونیورسال پیکچرز خریداری شده است. «دهنده ستاره‌ها» جدیدترین رمان مویز است.

مالک نساجی انصراف داد!
فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی امتیاز این باشگاه را که در اختیار خود و رضا حدادیان بود واگذار کرد؛ او امتیاز باشگاه را به فردی به نام قنبری فروخته و جالب این‌که مالکان جدید هیچ اظهارنظری درباره آینده تیم انجام ندادند.

اجرای یک کنسرت سه‌نوازی ویژه در نیاوران
کنسرت سه‌نوازی پیمان یزدانیان، حسام اینانلو و رضا عسگرزاده روز شنبه ۲۲ تیرماه در تالار خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران تهران پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد. در این کنسرت که با حمایت نشر موسیقی «هرمس» به مدیریت رامین صدیقی روی صحنه می‌رود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو، حسام اینانلو نوازنده کمانچه و رضا عسگرزاده نوازنده دودوک کنسرت سه نفره‌ای را برگزار خواهند کرد.


تعداد بازدید :  565