شماره ۱۷۲۴ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۳ تير
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
#فرشاد_احمدزاده #پیروز_قربانی

فرشاد احمدزاده‌ سال قبل در شرایطی که پرسپولیس به او نیاز مبرم داشت، از تیم جدا شد و به لهستان رفت. در پست خداحافظی دلیل رفتن خود را پیشرفت‌کردن و رفتارهای بد هواداران اعلام کرد. او اما در لهستان به آرزویش نرسید و دیگر تمایلی به همکاری با او نداشتند و به همین ترتیب همه کاری کرد تا به پرسپولیس برگردد و دیروز رسما همین اتفاق هم افتاد و قراردادی 3ساله امضا کرد. با تمام این تفاسیر، این تنها بخشی از واکنش هواداران عصبانی پرسپولیس است به بازگشت فرشاد:  
- با جذب فرشاد احمدزاده هزینه بی‌وفایی رو خیلی پایین آوردید آقای عرب.
- نحوه تیم بستن ایرج عرب من رو یاد سالن‌رفتن با بچه محلامون میندازه. با یکی حال می‌کنیم میگیم بیاد (احمدزاده) با یکی حال نمی‌کنیم و همه کار می‌کنیم نیاد (بشار رسن)
- آقای احمدزاده اگر هواداران پرسپولیس برات مهم هستن، کامنت‌های اینستاگرامت رو باز کن تا قشنگ ببینی هوادار چه احساسی نسبت به تو و بازگشتت به پرسپولیس داره.
- خبر عقد قرارداد با بازیکن دیپورتی از لیگ لهستان که پرسپولیس رو تو سخت‌ترین شرایط تنها گذاشته بود، تلخ‌تر از خبر رفتن برانکو بود.
- تازه داشتم با فاجعه نبودن برانکو کنار می‌اومدم که صبح با فاجعه بزرگتری به نام بازگشت احمدزاده روبه‌رو شدم.
- یهو دیگه اسم باشگاه رو بذارن کاروانسرای پرسپولیس! بازیکن یاد گرفته هروقت و هرشرایطی که دلش خواست بره و هروقت خواست برگرده! آقای احمدزاده مگه نگفته بودی هواداران پرسپولیس بهت فحاشی می‌کنن و به خاطر همین جدا شدی؟
 
رفتار مدیران باشگاه استقلال با پیروز قربانی و تصمیم جنجالی قابل ستایش کاپیتان سابق استقلال به یکی از مهمترین سوژه‌های مورد بحث بین طرفداران این تیم تبدیل شده و همه درحال انتقاد از عملکرد مدیران باشگاه هستند. این هم چند توییت منتخب هواداران فوتبال به ماجرای انصراف پیروز قربانی از حضور در استقلال:  
- پیروز قربانی را به خاطر بسپارید. او روزی مرد شماره یک استقلال می‌شود و بدانید من آن روز بشدت از وی حمایت خواهم کرد.
- قربانی درشرایطی از اسم پرطمطراق مربی استقلال‌بودن گذشت که بسیاری برای آن به هر راهی متوسل می‌شوند.
- درود به شرف پیروز قربانی که حضور در استقلال به هر قیمتی رو قبول نکرد و حرمت خودشو حفظ کرد و انصراف داد.
- پیروز قربانی یکی از بزرگان استقلال و سال‌ها کاپیتان این تیم بود که این رفتار زشت رو باهاش داشتن. گفتن به‌عنوان دستیار بیا استقلال و بعد گفتن آنالیزور باش!‍
- آمدن و رفتن پیروز قربانی نشانه‌ دیگری از بی‌نظمی و تصمیم‌های آنی در استقلال است. انتخاب کادرفنی حق بی‌چون و چرای سرمربی است اما داستان قربانی نشان داد که فتحی و دوستان تا چه حد پر از اشتباه هستند.
- دعوتش كردن مراسم معارفه سرمربي جديد. صندلي هم براش رزرو كردن. اما در نهايت به‌عنوان دستيار سرمربي جديد معرفي‌اش نكردن و پيروز قربانی رو دمغ و دلخور فرستادن خونه.

 


تعداد بازدید :  608