شماره ۴۵۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ آذر
صفحه را ببند
دستور رسیدگی فوری به قتل در چهارراه تابلو گرگان

 دادستان عمومی و انقلاب گرگان دستور داد پرونده قتل چهارراه تابلو خیابان ولیعصر(عج) گرگان فوری و خارج از نوبت رسیدگی شود. در این حادثه، شخصی که سه ماه قبل همسر خود را به‌دلیل اختلافات خانوادگی طلاق داده بود به دلیل ظن و گمان در مقابل دیدگان مردم  او را کشت.
حجت‌الاسلام مصطفی حقی درخصوص قتل در چهارراه تابلو خیابان ولیعصر(عج) گرگان که روزهای گذشته و در مقابل چشمان شهروندان گرگانی رخ داد، اظهار کرد: پرونده این قتل هم‌اکنون در شعبه بازپرسی دادسرای مرکز استان درحال رسیدگی است. وی ادامه داد:  تلاش ما و همکارانمان در دادسرای گرگان بر این است تا این پرونده به دلیل جریحه‎دار کردن احساسات عمومی مردم، فوری و در خارج از نوبت بررسی شود.
وی افزود: من به‌عنوان دادستان تلاش می‎کنم تا با بررسی دقیق و سریع این پرونده تألماتی که در جامعه ایجاد شده است را تسکین دهم.
دادستان مرکز استان گلستان با بیان این‌که برای اعلام نتیجه پرونده هنوز زود است، خاطرنشان کرد: مقتول درحال فرار از دست قاتل هنگام عبور از عرض خیابان تعادل خود را از دست داد و بر زمین افتاد که در این فرصت، همسر سابقش  خود را به این زن رساند و او را با ضربات چاقو به قتل رساند.
به‌گفته دادستان، این زن جوان که بلافاصله با کمک مردم و توسط مرکز فوریت‌های پزشکی 115 به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شد، به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به زوج‎های جوان توصیه کرد: برای حل‌وفصل اختلافات و دعاوی خانوادگی از افراد صالح کمک بگیرند  یا از طریق مراجع قانونی وارد عمل شوند.

 


تعداد بازدید :  105