شماره ۱۷۱۹ | ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ خرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت

تصاویری از حضور حسام نواب صفوی در دادگاه رسیدگی به پرونده حادثه سقوط اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات را ببینید. او در این دادگاه به‌عنوان وکیل خانواده حادثه‌دیدگان حضور داشت.

سیزده سال پیش در چنین روزی  کریستیانو رونالدو اولین گل ملی خود را برای پرتغال در بازی مقابل ایران در جام جهانی 2006 آلمان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لیلا اوتادی با انتشار کاریکاتوری از آبه شینزو و واکنش مردم به ماجرای رامبد جوان و راننده اسنپ در اینستاگرام نوشت:   «سرمان به کار خودمان باشد، دنبال حرف و کاری که برای ما عوایدی دارد برویم، قیمت دلار! نفت! تحریم! ناو آبراهام! جلوی اختلاس را گرفتن! پیگیری پرونده اختلاسگران تا اعدام و برگرداندن پول‌های رفته به چرخه اقتصادمان و کم‌شدن قیمت‌ها! دزدی و کلاهبرداری‌نکردن! کتاب‌خواندن! انسانیت‌آموختن! در زندگی ما بیشتر تأثیر دارد یا فضولی بی‌حاصل در کار و زندگی دیگران به هر ترتیبی؟»

این بنر را باشگاه تراکتورسازی شب گذشته در فرودگاه شهید مدنی تبریز نصب کرد و به زبان ترکی به مصطفی دنیزلی، سرمربی جدیدش خوشامد گفت. دنیزلی شب گذشته وارد تبریز شد تا از امروز رسما کارش را شروع کند.

 


تعداد بازدید :  365