شماره ۱۷۱۸ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
تریبون

وظایف   تاریخی  خود را ایفا می‌کنیم
 محمدباقر نوبخت ، معاون رییس‌جمهور گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به مسئولیت و رسالت تاریخی که در اداره کشور دارد، با تمام محدودیت‌های بودجه‌ای و مضایق منابع مالی و تحریم و بدون نگران‌کردن مردم، وظایف و مأموریت‌های خود را ایفا می کند. محمدباقر نوبخت معاون ادامه داد: «با توجه به تمام شرایط حساس و تاریخی کشور و مضایق مالی و اقتصادی، راهی جز اولویت بندی برنامه‌ها نداریم . درشرایطی که چاره‌ای جز تقلیل هزینه‌های جاری نداریم، اما در عین حال به تمام مسئولان اجرایی تأکید کرده‌ایم که در پرداخت حقوق کارکنان خدوم دولت، نباید حتی یک روز هم تأخیر بیفتد. شما اگر حق را بگویید، به شما هجوم خواهند آورد، اما ما بر اساس آموزه های دینی از هجمه‌ها نباید هراس داشته باشیم و واقعیت‌گویی و مستند گویی را همواره باید سر لوحه وظایف و برنامه‌هایمان بدانیم.»

سیاه‌نمایی نکنید!
ابراهیم داروغه‌زاده،  معاون نظارت و ارزشیابی ریاست سازمان سینمایی در توییتی درباره انتقادها از برخی محصولات شبکه نمایش خانگی نوشت: «هزاران ساعت فیلم و سریال با ضوابط جمهوری اسلامی در شبکه نمایش خانگی و از طریق وی‌او‌دی منتشر می‌شود و مخالفان با سیاه‌نمایی و برجسته‌سازی خطاهای اندک این رسانه‌های دارای مجوز ارشاد، ناخواسته به توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های مستهجن بدون مجوز کمک می‌کنند.»

چرا کولبرها به کوه و کمر می‌روند؟
رسول خضری،  نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس   گفت:   «به‌صراحت باید گفت که باعث نابودی معیشت کولبران شده‌ایم. به نظر شما این افراد اگر تأمین معاش داشته باشند، برای انجام این کار به کوه و کمر می‌روند؟ عملا 6 یا 7‌میلیون نفر درگیر این کار هستند؛ چرا که کولبر، بار را به صورت خرده‌فروشی به مغازه‌ها می‌برد و گردشگر هم به همین دلیل به آن‌جا می‌آید و تمام بازارها صددرصد به اجناسی وابسته‌اند که از معابر کولبری می‌آید و اینها را به صورت خرده‌فروشی عرضه می‌کنند.»


تعداد بازدید :  467