شماره ۱۷۱۸ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
تیتربازی

بهروز رضوی داستان‌های کوتاه مدرن را می‌خواند
برنامه «کتاب شب» رادیو تهران 6 داستان کوتاه مدرن از نویسندگان مشهور جهان را با صدای بهروز رضوی پخش می‌کند.  این داستان‌ها عبارتند از: قرعه‌کشی (لاتاری) اثر شرلی جکسون، مرداب اثر جوزف کنراد، ویلن‌زن اثر هرمان ملویل، روزی که استالین مرد اثر دوریس لسینگ، تنهایی اثر والنتین راسپوتین و کشیک شب اثر اوهنری. ساعت پخش برنامه «کتاب شب» هر شب (به جز جمعه‌ها) 23:30 دقیقه در دل برنامه «نقطه سر شب» خواهد بود.

طارمی به تراکتور هم نه گفت
بعد از آن‌که مهدی طارمی در پاسخ به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها گفته بود می‌خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد، تراکتورسازی به سراغ این بازیکن رفت اما او پیشنهاد سرخ‌پوشان تبریزی را نیز رد کرده است.

«خوب، بد، جلف۲» کلید خورد
فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲» به کارگردانی پیمان قاسمخانی در تهران کلید خورد. فیلمبرداری فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲» به کارگردانی پیمان قاسمخانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از حدود چهار روز پیش در تهران آغاز شده است. تاکنون سام درخشانی و پژمان جمشیدی که در قسمت نخست این فیلم سینمایی نیز ایفاگر نقش اصلی بودند، جلوی دوربین این فیلم رفته‌اند.

چرا استراماچونی به ایران نیامده؟
خلیل‌زاده، عضو هیأت‌مدیره استقلال در پاسخ به این سوال گفته است:  «مشکلی نیست. قرار است استراماچونی آخر هفته به ایران بیاید تا مراسم معارفه‌اش را برگزار کنیم و رسما کارش را آغاز کند.»


تعداد بازدید :  440